Gjest vpl-04 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Følger litt på tråd under her. Lurer på hvilken utdanning du har, og om du noen gang har angret? Jeg er vernepleier. Har jobbet nå i 1 1/2 år nå, og vet ikke om jeg har valgt rett. Dette selv om jeg var godt voksen under utdanningen. Kanskje en videreutdanning kan bidra for å bygge videre, få en annen jobb kanskje. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Går vernepleien nå, og har relevant jobb ved siden av. Hva er det du ikke trives med? Å jobbe med mennesker? For yrket er jo så anvendelig at det helt sikkert lar seg gjøre å finne noe du kan trives bedre med enn det du gjør nå.. Mulighetene er mange. 0 Siter
Gjest bvp03 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Skulle ønske jeg satset litt høyere og valgte en utdanning som ville gitt meg jobb med bedre lønn. Har høgskoleutdanning, men dessverre innen et kvinneyrke. 0 Siter
Gjest vpl-04 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Går vernepleien nå, og har relevant jobb ved siden av. Hva er det du ikke trives med? Å jobbe med mennesker? For yrket er jo så anvendelig at det helt sikkert lar seg gjøre å finne noe du kan trives bedre med enn det du gjør nå.. Mulighetene er mange. Jobber nå innen rehabilitering. Mange triste skjebner. Krever mye, tunge pasienter, turnus, tunge løft, kvinnedominert og dårlig lønn. Har også merket at jeg er tappet for energi når jeg er ferdig på arbeid, å gi omsorg/støtte krever mye. Det er ikke det beste utgangspunkt når en har små og store barn som venter hjemme. Blir liksom litt for lite igjen å gi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.