Gå til innhold

Hvilken utdannelse har du, og har du angret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger litt på tråd under her. Lurer på hvilken utdanning du har, og om du noen gang har angret? Jeg er vernepleier. Har jobbet nå i 1 1/2 år nå, og vet ikke om jeg har valgt rett. Dette selv om jeg var godt voksen under utdanningen.

Kanskje en videreutdanning kan bidra for å bygge videre, få en annen jobb kanskje.

Skrevet

Går vernepleien nå, og har relevant jobb ved siden av.

Hva er det du ikke trives med? Å jobbe med mennesker? For yrket er jo så anvendelig at det helt sikkert lar seg gjøre å finne noe du kan trives bedre med enn det du gjør nå.. Mulighetene er mange. :)

Skrevet

Skulle ønske jeg satset litt høyere og valgte en utdanning som ville gitt meg jobb med bedre lønn. Har høgskoleutdanning, men dessverre innen et kvinneyrke.

Skrevet

Går vernepleien nå, og har relevant jobb ved siden av.

Hva er det du ikke trives med? Å jobbe med mennesker? For yrket er jo så anvendelig at det helt sikkert lar seg gjøre å finne noe du kan trives bedre med enn det du gjør nå.. Mulighetene er mange. :)

Jobber nå innen rehabilitering. Mange triste skjebner. Krever mye, tunge pasienter, turnus, tunge løft, kvinnedominert og dårlig lønn. Har også merket at jeg er tappet for energi når jeg er ferdig på arbeid, å gi omsorg/støtte krever mye. Det er ikke det beste utgangspunkt når en har små og store barn som venter hjemme. Blir liksom litt for lite igjen å gi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...