Gå til innhold

Solarium og trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solariumlukta er ille, og jeg pleier også å svette enormt. Spesielt etter jeg har begynt å få farve, og jeg blir veldig fort brun.

Nå er det vel mange år siden sist jeg grillet meg i solarium. Jeg ligger mye ute i sola om sommeren.

Hmmmmmm....... Får vel krype inn i dusjen da.

Har forresten et stort fint hotellrom :-)

Var så stille her i natt at jeg lå urlenge før jeg sovnet. Er vant med trafikk og støy utenfor soveromsvinduet vårt!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227650215' post='4024312]

Hvor lenge trente du? *pliktoppfyllende*

Så koselig at du spør :-)

Først hadde jeg 20 minutter omvisning (er i Oslo, og fikk en gratis prøvetime på Sats) - så rodde jeg 3000 meter (14 minutter) og kjørte ganske så hard styrketrening (+ 6 min og 12 min sykling) i tilsammen 1 time og 40 minutter!!!!!

Og så dusjing . deretter solarium....

Og på toppen av det hele en time butikkrusling til de stengte klokka 22.

Flink?

AneM1365380603
Skrevet

Hmmmmmm....... Får vel krype inn i dusjen da.

Har forresten et stort fint hotellrom :-)

Var så stille her i natt at jeg lå urlenge før jeg sovnet. Er vant med trafikk og støy utenfor soveromsvinduet vårt!

Ja, jeg har jo sett hele nabolaget ditt, så jeg vet der er mye trafikk ;)

Det er da volsomt så mye du trener hver gang du er på reise. Du svømmer, ror og trener hele tiden virker det som. Skrittelleren min viser 10267 steg, og idet jeg titta på tallene nullet den seg ut. Jeg har glemt å stille den til vintertid. eller jeg har ikke giddet ;)

AneM1365380603
Skrevet

Først hadde jeg 20 minutter omvisning (er i Oslo, og fikk en gratis prøvetime på Sats) - så rodde jeg 3000 meter (14 minutter) og kjørte ganske så hard styrketrening (+ 6 min og 12 min sykling) i tilsammen 1 time og 40 minutter!!!!!

Flink?

''Flink?''

Jepp :o)

Skrevet

Flink?

Åååå, du har vært kjempeflink, prust! :-)))

Du er kanskje litt støl i morgen? Men det gjør ikke noe, det er godt å kjenne at kroppen har vært i bruk!

Skrevet

Ja, jeg har jo sett hele nabolaget ditt, så jeg vet der er mye trafikk ;)

Det er da volsomt så mye du trener hver gang du er på reise. Du svømmer, ror og trener hele tiden virker det som. Skrittelleren min viser 10267 steg, og idet jeg titta på tallene nullet den seg ut. Jeg har glemt å stille den til vintertid. eller jeg har ikke giddet ;)

Ja, jeg nyter virkelig de jobbturene mine! Av og til velger jeg teater eller konsert om kvelden, men nå i høst har det blitt trening ja. Treningsøktene vanligvis er så hektiske, fordi jeg alltid skal rekke noe (enten komme meg på jobb hvis jeg trener om morgenen, komme meg tilbake på jobb hvis jeg trener i lunsjen, eller hente i bhg eller skulle hjem til middag hvis jeg trener rett etter jobb) - ofte blir det bare 40 minutter.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227650508' post='4024319]

Åååå, du har vært kjempeflink, prust! :-)))

Du er kanskje litt støl i morgen? Men det gjør ikke noe, det er godt å kjenne at kroppen har vært i bruk!

Ja, mulig jeg blir litt støl, men jeg trente stort sett de samme musklene som vanlig, bare lenger økter. Hadde en øvelse for skuldrene jeg ikke pleier å ta, pluss en litt annerledes for brystmusklene.

Uansett . det gjør ikke noe å være støl.

Skrevet

Flink?

Fin ettermiddag og kveld, asså? Også konge at City er oppe til 22.00 ;)

Skrevet

Fin ettermiddag og kveld, asså? Også konge at City er oppe til 22.00 ;)

Jepp :-)

Det VAR virkelig digert der, som du sa. Helt annerledes enn der jeg trener hjemme - jeg trener på et lite senter, der gjennomsnittsalderen er 50-60 år, så min kjøre og jeg er av de yngste der :-)

Imponerende å trene på Sats, men det var mye folk og lyder og musikk hele tiden, så jeg tror kanskje jeg hadde blitt litt haue-gal av å være der ofte. Men jeg fikk meg en skikkelig økt!

Og fikk kjøpt ei tøff Man-U lue til eldstemann i den fotball-butikken (jeg gikk jo nesten beserk der, og virret rundt som ei flue og hadde lyst til å kjøpe ALT) + en fin adventsstake :-)

Gjest Astroide
Skrevet

Ja det blir litt "feil". Bruker å sole meg mellom trening og dusj. Synes det er ok å "roe ned" med sol og musikk.

Skrevet

jeg tar det etter treninga. hopper først inn i dusjen, vasker hår etc, og så inn i solariumet. etter solariumet tar jeg en ny, men litt kortere dusj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...