Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg stille et rart spørsmål.

Øyenbrynene, har de samme farge som håret ditt?

Jeg har siden barndommen vært lyshåret men har blitt endel mørkere underst i nakken spesielt. Jeg har lyst til å farge håret mørkere denne gangen istenfor å bleke det.

Vil den naturligste fargen for meg være den jeg har på øyenbrynene? Er redd for å se "hard" og blek ut.....

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har alltid hatt langt mørkere øyenbryn enn hårfarve, og det tror jeg gjelder for de fleste. Jeg ser det på barna mine også.

Det sies at øyenbryna har samme hårfarve som håret en viss plass ;)

Skrevet

Øynebrynene mine er lysere enn håret mitt.

Håret mitt er jo brun/svart, og øynebrynene er brune.

:0)

Skrevet

Hvis øyebryna dine har litt farge i utgangspunktet, kan du bruke øyenbrynspenn for å gjøre dem en anelse mørkere. Øyenbrynspenn er uansett fint for å skape skarpere struktur. Hva angår hudfargen din, om det blir (for) store kontraster til håret, er vanskelig å si.

Skrevet

Jeg har alltid hatt langt mørkere øyenbryn enn hårfarve, og det tror jeg gjelder for de fleste. Jeg ser det på barna mine også.

Ja takk, den har jeg hørt før, og jeg mitt naut (hadde veldig lyse og usynlige neste øyenbryn) fikk sagt i gjengen at "men jeg har jo ikke øyenbryn"

Jadda ;) De flirte og lo av meg i evigheter etter det, jeg sa liksom at jeg var glatt nedentil mente de.

Skrevet

Hvis øyebryna dine har litt farge i utgangspunktet, kan du bruke øyenbrynspenn for å gjøre dem en anelse mørkere. Øyenbrynspenn er uansett fint for å skape skarpere struktur. Hva angår hudfargen din, om det blir (for) store kontraster til håret, er vanskelig å si.

Ja jeg må bruke øyenbrynspenn fordi brynene er tydligst i nnerst, jeg ser jo morsk ut uten ",)

Skrevet

Øynebrynene mine er lysere enn håret mitt.

Håret mitt er jo brun/svart, og øynebrynene er brune.

:0)

Ok så da kan det slå begge veier da.

Skrevet

Nei, ikke naturlig. Jeg har egentlig rødbrunt hår og helt hvite vipper og bryn, men jeg farger brynene slik at de har omtrent samme farge som håret. :-)

Skrevet

Nei,det har de ikke. Jeg har egentlig rødt hår man har alltid hatt mørk blonde øyenbryn ;o)

Skrevet

Det stemmer i hvert fall ikke for meg

AneM1365380603
Skrevet

Det stemmer i hvert fall ikke for meg

Da er det kanskje en myte. Sånn uten at jeg har sjekket, så tror jeg det skal stemme bra her.

AneM1365380603
Skrevet

Nei,det har de ikke. Jeg har egentlig rødt hår man har alltid hatt mørk blonde øyenbryn ;o)

De fleste med rødt hår som jeg kjenner har enten røde eller helt lyse øyenbryn, nesten hvite. Ene venninna mi farvet alltid øyenbryn og vipper sorte.

Skrevet

Da er det kanskje en myte. Sånn uten at jeg har sjekket, så tror jeg det skal stemme bra her.

Her stemmer det med håret på hodet ;o)

Skrevet

De fleste med rødt hår som jeg kjenner har enten røde eller helt lyse øyenbryn, nesten hvite. Ene venninna mi farvet alltid øyenbryn og vipper sorte.

Jeg har ikke den hvite huden heller og jeg blir skikkelig brun om sommeren.

AneM1365380603
Skrevet

Her stemmer det med håret på hodet ;o)

*hihi* :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke den hvite huden heller og jeg blir skikkelig brun om sommeren.

Pigmenter er jo noe rødhårete ofte mangler. De blir bare rosa i sola, ikke brune, så du er heldig :)

Du har kanskje slikt rødt hår som ene svigerinna mi. Hun blir også knallbrun om sommeren. Hun har en delikat og dyp rødfarve.

Skrevet

Så da gjør det ikke noe om jeg er lys og har mørke bryn da? Og trenger egetlig ikke ta hensyn til øyenbryn hvis jeg velger å farge håret mørkere blond.. Thanks :)

Skrevet

Pigmenter er jo noe rødhårete ofte mangler. De blir bare rosa i sola, ikke brune, så du er heldig :)

Du har kanskje slikt rødt hår som ene svigerinna mi. Hun blir også knallbrun om sommeren. Hun har en delikat og dyp rødfarve.

Jeg tror egentlig det er en myte at rødhårede ikke blir brune. Det er minst like mange blonde som har den lyse huden.

AneM1365380603
Skrevet

Ja takk, den har jeg hørt før, og jeg mitt naut (hadde veldig lyse og usynlige neste øyenbryn) fikk sagt i gjengen at "men jeg har jo ikke øyenbryn"

Jadda ;) De flirte og lo av meg i evigheter etter det, jeg sa liksom at jeg var glatt nedentil mente de.

Spesielt menn mener visst at farven på øyenbryna er avslørende ;)

Skrevet

Så da gjør det ikke noe om jeg er lys og har mørke bryn da? Og trenger egetlig ikke ta hensyn til øyenbryn hvis jeg velger å farge håret mørkere blond.. Thanks :)

Nei, det tror jeg ikke gjør noe. Tenk på alle dem som bleker håret og har sin egen farge på øyenbrynene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...