Gå til innhold

Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var Kristian Ødegård som vant Skal vi Danse Superfinalen.

Uansett, det er sikkert flere som fikk med seg at Radio1 gikk ut med beskjed om at det var Mona Grudt som hadde vunnet. Dette stemmer ikke, og er bare en spøk fra deres side for å skape omtale rundt Radio1. All reklame er god reklame, bla bla.

Her er forøvrig beskjeden Ørjan Burøe sendte ut til nysgjerrige lyttere: ''Hei, kjære venn. Radio 1 kan fortelle at Mona Grudt vant superfinalen i Skal vi danse. PS. Ikke kringkast dette, er du snill.''

Samtidig kan man vel si at det var et morsomt stunt, eller kanskje ikke. Mona Grudt er også den eneste av danserne som ikke har kommet på førsteplass tidligere, og det ville derfor skape stor debatt dersom hun virkelig vant.

Uansett, det var Kristian Ødegård som vant. Hadde tenkt å fortelle om dette på mandag, men noe kom i veien. Tror det var livet.

Skrevet

Nei nå blander du nok litt, det var Guri (se så deilig jeg er blitt) Schanke som vandt superfinalen, men ho blei diskvalifisert da det kom frem at ho spiser ekte meierismør.

http://www.henne.no/php/art.php?id=783440

Mona Grudt og Kristian Ødegård vandt "Jakten på kjærligheten", og er nå på reise til Maldivene.

Skrevet

Nei nå blander du nok litt, det var Guri (se så deilig jeg er blitt) Schanke som vandt superfinalen, men ho blei diskvalifisert da det kom frem at ho spiser ekte meierismør.

Mona Grudt og Kristian Ødegård vandt "Jakten på kjærligheten", og er nå på reise til Maldivene.

Guri er en gris da! Nøff nøff, ruller rundt i bingen! Hurra!

Nei, men seriøst, Kristian Ødegård vant faktisk Superfinalen! Tenkte bare jeg skulle være grei å fortelle det!

Fy faen jeg er så jævla sliten jeg! Sto på hue for å ordne opp i noe en eller annen sladdedask hadde rota til både mandag og tirsdag! I dag har jeg faktisk tatt meg fri og har planer om ikke å gjøre en dritt!

Gjest Milde måne
Skrevet

Nei, men seriøst, Kristian Ødegård vant faktisk Superfinalen! Tenkte bare jeg skulle være grei å fortelle det!

Fy faen jeg er så jævla sliten jeg! Sto på hue for å ordne opp i noe en eller annen sladdedask hadde rota til både mandag og tirsdag! I dag har jeg faktisk tatt meg fri og har planer om ikke å gjøre en dritt!

Godt du får slappet av litt : )

Det fortjener du som jobber så mye.

Skrevet

Godt du får slappet av litt : )

Det fortjener du som jobber så mye.

Takk, det synes jeg også! I dag blir det bare slafing på sofaen, helt til hælvete bryter løs en eller annen gang i ettermiddag! Ha en fin dag! :-)

Gjest Milde måne
Skrevet

Takk, det synes jeg også! I dag blir det bare slafing på sofaen, helt til hælvete bryter løs en eller annen gang i ettermiddag! Ha en fin dag! :-)

Takk,kos deg : )

Jeg skal ut på shopping i regnet,ha en god dag!

Skrevet

Nei, nei nei! Det var seffern Tshawe som vant - det vet da alle!

Gjest annlovinda
Skrevet

Hm, trodde det var Blomster-Finn jeg

:)

Skrevet

Ja for han var jo aktiv med i akkurat den sendingen ;)

Skrevet

Hm, trodde det var Blomster-Finn jeg

:)

Nå ble jeg litt usikker her på om kildene mine tar rett... kanskje det var Finn, ja;-)

Han har ihvertfall fint navn;-)

Skrevet

Ja for han var jo aktiv med i akkurat den sendingen ;)

Ja, dette er nok en ting de har holdt hemmelig - nemlig vat Tshawe var med _likevel_;-)

Skrevet

Ja, dette er nok en ting de har holdt hemmelig - nemlig vat Tshawe var med _likevel_;-)

*lol*

Skrevet

''Fy faen jeg er så jævla sliten jeg!''

Det hørtes ikkje bra ut.

''Sto på hue for å ordne opp i noe en eller annen sladdedask hadde rota til både mandag og tirsdag!''

Ja eg kjenner godt til det der...

Kan ikkje du gi vedkommende sparken da?

''I dag har jeg faktisk tatt meg fri og har planer om ikke å gjøre en dritt!''

En sånn dag skal eg unne meg en eller annen gang i nær fremtid, eg og! :-)

Skrevet

''seffern Tshawe''

Han har eg aldri hørt om, hørtes utenlandsk ut.

Om du ikkje mener Steffen Tangstad da?

Skrevet

''seffern Tshawe''

Han har eg aldri hørt om, hørtes utenlandsk ut.

Om du ikkje mener Steffen Tangstad da?

Nok en elegant mann på dansegulvet! ;-)

Skrevet

Nok en elegant mann på dansegulvet! ;-)

Han kan danse med BlomsterFinn!

Skrevet

Han kan danse med BlomsterFinn!

Da blir han sikkert glad! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...