Gå til innhold

So long

Anbefalte innlegg

Gjest Milde måne
Skrevet

Å så herlig : )

Kos deg masse da og god tur!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Å så herlig : )

Kos deg masse da og god tur!

Takk.

Vi skal kose oss ja. Dette har vi ventet lenge på. Vi er blitt skikkelig forkjøla alle mann, men satser på at vi kommer oss kjapt når vi er fremme i varmen.

Gjest Milde måne
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1227719067' post='4024885]

Takk.

Vi skal kose oss ja. Dette har vi ventet lenge på. Vi er blitt skikkelig forkjøla alle mann, men satser på at vi kommer oss kjapt når vi er fremme i varmen.

Det gjør dere sikkert,høres deilig ut med sol og varme : )

God bedring til dere alle!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1227718738' post='4024877]

Takk :o)

Nå skal vi bare nyte, bare få unnagjort selve reisa først. Skal straks i dusjen og om noen timer kjører vi.

Blir deilig! Håper reisen blir grei... Goood tur! :0)

Skrevet

Riktig god tur! Kos deg masse!

:-)

Nå er det siste stund her hjemme før vi skal kjøre til Oslo. Må bare levere bikkja først, hun er meget snurt over at hun ikke får være med ;o)

Skrevet

Åh herlighet, så misunnelig jeg ble nå, god tur, nyt det:)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1227723768' post='4025029]

Nå er det siste stund her hjemme før vi skal kjøre til Oslo. Må bare levere bikkja først, hun er meget snurt over at hun ikke får være med ;o)

Hun klarer seg nok:-)

Skrevet

Åh herlighet, så misunnelig jeg ble nå, god tur, nyt det:)

Takk. Nå har jeg hevet oppi de siste tingene i kofferten og skal straks se på at sambo bærer dem ut i bilen. Vi kjører til Gardemoen i natt, og i morgen tidlig letter vi :o)

Skrevet

Hun klarer seg nok:-)

Hun klarer seg veldig fint, men liker ikke å bli forbigått på denne måten. En smule bortskjemt dachs vi har nemlig ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1227726857' post='4025127]

Takk. Nå har jeg hevet oppi de siste tingene i kofferten og skal straks se på at sambo bærer dem ut i bilen. Vi kjører til Gardemoen i natt, og i morgen tidlig letter vi :o)

Åh, så deilig, hils sola fra oss som blir igjen i nord:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...