zenitra Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Vi får pizza kl. 1600 når arbeidsdagen er over. Videre vil møte vare til ca. kl 1900. Vi får ikke overtid på dette, da det er frivillig å møte opp. Er dette normalt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hos oss er det frivillig oppmøte og 2,5 time kan avspaseres senere. 0 Siter
zenitra Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Nei, det er ikke normalt. Her er det oppstandelse! Men vet du om det står i noe om dette i arbeidslover ett sted? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Her er det oppstandelse! Men vet du om det står i noe om dette i arbeidslover ett sted? Det vet jeg dessverre ikke. Jeg kan undersøke det når jeg har litt bedre tid, men det er nok en omvei rundt overtidsbetaling som ikke er regulert av loven. Møtet er jo "frivillig". Om du er medlem av en fagorganisasjon ville jeg ringt de og forhørt meg. Du kan også klage på dette skriftelig til sjefen, spesielt om viktig informasjon kommer fram på møtet uten at de som ikke er tilstede kan oppdatere seg tilstrekkelig med mindre de var der. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Vi kan velge mellom overtidsbetaling eller avspasering. 0 Siter
Gjest En som ikke hadde hatt noe problem med dette Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det er jo bare å ikke møte opp det. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Her er det oppstandelse! Men vet du om det står i noe om dette i arbeidslover ett sted? Det er lovlig - det er frivillig. Mao kan du velge å ikke møte. 0 Siter
zenitra Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Det er jo bare å ikke møte opp det. Alle ansatte i to avdelinger har protestert og vil ikke møte opp ) Så, vi har heller ingen problem med dette, det ble plutselig bedriften sitt problem. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Alle ansatte i to avdelinger har protestert og vil ikke møte opp ) Så, vi har heller ingen problem med dette, det ble plutselig bedriften sitt problem. Det var smart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.