Gå til innhold

Ulvinnen, Elxtra,Mary Poppins m.fl. i bladet "Ut

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Kjøpe bladet "ute og inne" uke 48 i går. På side 29 i spalten sex og samliv er det et innlegg som heter "er det naturlig å skrive nuss til eksen". Jeg ble litt forundret da jeg så at dette er sakset fra DOL.

Hvor gammelt er dette innlegget som er tatt fra DOL? Også lurte jeg litt på om det burde vært gitt tilatelse fra dere? Vet ikke helt hva jeg skal mene, anonymt er det, men alikevel.

Hva synes dere?

Skrevet

Når man registrerer seg her på DOL gir man samtidig tillatelse til at innleggene kan brukes i bladene til Hjemmet Mortensen. Det står i vilkårene man skal lese når man registrerer seg.

Skrevet

Tror man frasier seg rettigheter til det man skriver her, Klikk (eller tidligere Hjemmet Mortensen) kan med andre ord selge stoffet videre om de ønsker.

Kan vel antakelig føles litt ubehagelig dersom man skriver om personlige ting som kanskje kan gjenkjennes utenfor dette "begrensede" forum.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Når man registrerer seg her på DOL gir man samtidig tillatelse til at innleggene kan brukes i bladene til Hjemmet Mortensen. Det står i vilkårene man skal lese når man registrerer seg.

Ok!

Skrevet

Trenger vi denne diskusjonen hver gang noen oppdager dette?

Vi _har_ godkjent at innleggene brukes i andre sammenhenger, og dette skjer jp med jevne mellomrom, så en skulle tro at folk var vant til det nå...

Gjest Mirakelet
Skrevet

Se Torsdagsklubben, ser ofte ting vi har diskutert her bli tatt opp der...

hmm har jo tidligere mistenkt at Jølsen er OJ hehe ;-) Ikke godt å vite...

Skrevet

Se Torsdagsklubben, ser ofte ting vi har diskutert her bli tatt opp der...

hmm har jo tidligere mistenkt at Jølsen er OJ hehe ;-) Ikke godt å vite...

Det var visst litt for mye av et kompliment til "Jølle". OJ har da hvertfall en IQ på over 20..

Skrevet

Det var visst litt for mye av et kompliment til "Jølle". OJ har da hvertfall en IQ på over 20..

*LOL*

Skrevet

Det må jo være mest morsomt å komme på trykk, vel? Det som står på nett har vi uansett mista rettighetene til, for ikke å minne om at vi har godtatt at det kan bli brukt i diverse publiseringssammenheng.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Trenger vi denne diskusjonen hver gang noen oppdager dette?

Vi _har_ godkjent at innleggene brukes i andre sammenhenger, og dette skjer jp med jevne mellomrom, så en skulle tro at folk var vant til det nå...

Jeg har ikke sett dette tidligere.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Tror man frasier seg rettigheter til det man skriver her, Klikk (eller tidligere Hjemmet Mortensen) kan med andre ord selge stoffet videre om de ønsker.

Kan vel antakelig føles litt ubehagelig dersom man skriver om personlige ting som kanskje kan gjenkjennes utenfor dette "begrensede" forum.

Ja, tenker at det må være ubehagelig. Men så lenge man har godtatt at innleggkan brukes i f.eks. blader så er det bare slik det er. For meg kom det som en overraskelse, men har vel kun meg selv å klandre siden jeg ikke leste vilkårene godt nok.

Synes uansett det er ubehagelig at jeg har gitt tilatelse til å bli satt "på trykk". Tenker på innlegg jeg har skrevet for lenge siden, ting jeg er ferdig med. Hadde ikke vært særlig kos å sitte med et ukeblad å se en del av dette på trykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...