Gå til innhold

For oss som husker 70- og 80-tallet og noe annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

14.

Jeg visste ikke hvem sistemann i Apollo-ekspedisjonen var. Og så må jeg innrømme at jeg gjettet på fotballspørsmålet, men jeg gjettet riktig, da.

Skrevet

10 av 15 her. Og da hadde jeg nok flaks på flere....

En del underlige spørsmål - var f.eks. ishockey spesielt populært på 70- og 80-tallet (ja, bommet på den og)?

Skrevet

14.

Jeg visste ikke hvem sistemann i Apollo-ekspedisjonen var. Og så må jeg innrømme at jeg gjettet på fotballspørsmålet, men jeg gjettet riktig, da.

Jeg bommet på måneferden, spriten, ishockey + en til som jeg ikke husker i farten, men fotballen tok jeg, da;-) Litt kvalifisert gjetting på den vil jeg si:-)

Skrevet

En del underlige spørsmål - var f.eks. ishockey spesielt populært på 70- og 80-tallet (ja, bommet på den og)?

Ja, det stusset jeg over også, men så heter jo quizen "og noe annet". Her var det jo relativt mye annet, slik som fylker og penicillin. Og månelandingen var jo i 1969;-)

Skrevet

Ja, det stusset jeg over også, men så heter jo quizen "og noe annet". Her var det jo relativt mye annet, slik som fylker og penicillin. Og månelandingen var jo i 1969;-)

Og det er _bestandig_ merkelige spørsmål når jeg ikke får tilnærmet full score!

;)

Gjest firepile
Skrevet

Og Gene Simmons spiller faktisk gitar, BASS gitar riktignok.

Skrevet

Fikke 6 av 15. Er nok for ung ja sikkert. ;o)

Skrevet

Og Gene Simmons spiller faktisk gitar, BASS gitar riktignok.

Godt poeng! Det var forresten en av dem jeg fikk feil på. Hvilket jo ikke var så rart ettersom jeg gjettet, men jeg trodde jeg hadde 50% sjanse til å gjette riktig, for jeg tok det for gitt at Gene Simmons ikke var riktig svar...

Skrevet

Og det er _bestandig_ merkelige spørsmål når jeg ikke får tilnærmet full score!

;)

ikke sant? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...