Gjest Usikker1981 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hvordan er jobbtilbudene for barnevernspedagoger? Og va er lurest å utdanne seg til av barnevernspedagog og vernepleier i det lange løp? 0 Siter
Gjest kinda Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg er vernepleier, samboeren min barnevernspedagog. Jeg som vernepleier har desidert lettest for å få jobb, da det er flere arenaer å velge mellom. Vernepleieren kan jobbe innenfor rehabilitering, forebygginging, psykisk utv.hemming, sykehjem, rus, psykiatri, administrativt, skole og barnevern. Sikkert flere plasser også. Mens jeg fikk mange jobbtilbud, måtte samboeren nøye seg med det han fikk. Barnevernspedagogene jobber innenfor et litt mer spesialisert felt, mens vernepleieren lærer litt om mye. Han ønsket jobb innen barnevern, men havnet på skole. Jeg ville valgt vernepleie hvis du vil ha flere jobbvalg. Samboeren min sier han angrer litt da han så hvor lett jeg fikk jobb. Lykke til med valget 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.