Gjest Promeguri Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hvis har du eget kontor, promper du på kontoret? det gjør jeg orker ikke sitte å holde meg da det gir grusomme smerter. Taolettet er et stykke unna og, så en smyger her og der er enklere. Sjelden det er noen innom kontoret mitt, og jeg har døra på gløtt. ikke pleier det å lukte heller, men det er jammen godt å få det ut. hehe 0 Siter
Gjest Skjønnerikke Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Visste ikke at damer gjorde sånt. Er det vanlig? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Selvfølgelig hadde jeg gjort det på mitt eget kontor om jeg hadde et. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Visste ikke at damer gjorde sånt. Er det vanlig? HA HA 0 Siter
trampetroll Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har ikke noe eget kontor, og kan derfor ikke prompe på kontoret, men jeg har vært på møter på kontor hvor det helt klart har vært promping uten at det har vært luftet før møtet, og det er _ikke_ en fornøyelse for å si det sånn. Så tenk i alle fall på å lufte iblant om du er en kontorpromper, og har møter på kontoret ditt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Eg deler kontor med to andre, og har dessuten så mye å gjøre uti "felten" at eg sjelden eller aldri er innom kontoret. Men om eg kjenner at det er en promp på gang, så prøver eg alltid å "holde igjen litt" slik at eg kan levere den på kontoret, før eg går igjen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Eg deler kontor med to andre, og har dessuten så mye å gjøre uti "felten" at eg sjelden eller aldri er innom kontoret. Men om eg kjenner at det er en promp på gang, så prøver eg alltid å "holde igjen litt" slik at eg kan levere den på kontoret, før eg går igjen. *knegg* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 *knegg* :-) Jamen, det er helt sant. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 :-) Jamen, det er helt sant. Du sparer fisen slik at dine kolleger skal få glede av den? Nuvel. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Eg deler kontor med to andre, og har dessuten så mye å gjøre uti "felten" at eg sjelden eller aldri er innom kontoret. Men om eg kjenner at det er en promp på gang, så prøver eg alltid å "holde igjen litt" slik at eg kan levere den på kontoret, før eg går igjen. *LOL* Alltid omtenksomme Geir ;-) 0 Siter
damedamen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 ...vil forresten anbefale deg å tenke eller lukte bedre etter om det kan være en sammenheng mellom pr'mpingen og at det ikke kommer så mange innom kontoret ditt :-) Med all respekt... 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Vel - ikke akkurat noe gøy - men en smyger redder en jo fra å fly oppunder taket som en annen heliumballong. Så i nødsfall, ja. Og håper da ikke det kommer besøk på ti minutter. Nå har jeg mer følsom nese enn de fleste, heldigvis. Så jeg kan føle meg rimelig trygg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Når jeg er alene så promper jeg så mye jeg vil. Prøver å være litt mer sparsommelig når jeg har kunder på besøk. 0 Siter
elskeråværegift Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Når jeg er alene så promper jeg så mye jeg vil. Prøver å være litt mer sparsommelig når jeg har kunder på besøk. Jeg fjerter en god del. Artig å se reaksjonene til kollegaen mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.