Gå til innhold

Kjøpe Brukt

minamamma

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny voksipose til vognen og vurderer å kjøpe brukt til jenta mi. jeg vet jo at det er såre enkelt å vaske da jeg allerede har en til toåringen som brukes i bhg. Ville du kjøpt brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ubetinget ja.

Vi kjøper utrolig mye brukt på finn.no, skulle virkelig ønske at jeg hadde "funnet" denne finn før vi fikk barn - hvilke summer skulle jeg ikke spart da!

I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dustedama

Ubetinget ja.

Vi kjøper utrolig mye brukt på finn.no, skulle virkelig ønske at jeg hadde "funnet" denne finn før vi fikk barn - hvilke summer skulle jeg ikke spart da!

''I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel.''

Nemlig! :) Jeg digger finn.no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ubetinget ja.

Jeg har både gitt bort og solgt og kjøpt på Finn.no - helt supert! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både gitt bort og solgt og kjøpt på Finn.no - helt supert! :o)

Vi også.

Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg.

Ja-ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også.

Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg.

Ja-ja.

Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-)

Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-)

Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-)

He-he, du har vel rett - kjøkkenmaskin er ikke det _eneste_.

Men det eneste jeg _trenger_ er vel riktigere å si. :-)

Lurer på om de får solgt disse snåle greiene, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, du har vel rett - kjøkkenmaskin er ikke det _eneste_.

Men det eneste jeg _trenger_ er vel riktigere å si. :-)

Lurer på om de får solgt disse snåle greiene, jeg?

Ja, det lurer jeg på også. Isåfall lurer jeg på _hvem_ det er som kjøper dem...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! Jeg kjøpte selv en brukt voksipose på nettet for 450,-. Etter to år solgte jeg den for 500,-. :o)

Jeg kjøpte brukt for 500 kroner selv (den var brukt som reservepose på hytta,så den var knapt synlig brukt) og solgte den to år senere (egentlig like fin) til 600 kroner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...