minamamma Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg trenger ny voksipose til vognen og vurderer å kjøpe brukt til jenta mi. jeg vet jo at det er såre enkelt å vaske da jeg allerede har en til toåringen som brukes i bhg. Ville du kjøpt brukt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, hvorfor skulle man ikke det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Helt klart! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ubetinget ja. Vi kjøper utrolig mye brukt på finn.no, skulle virkelig ønske at jeg hadde "funnet" denne finn før vi fikk barn - hvilke summer skulle jeg ikke spart da! I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ubetinget ja. Vi kjøper utrolig mye brukt på finn.no, skulle virkelig ønske at jeg hadde "funnet" denne finn før vi fikk barn - hvilke summer skulle jeg ikke spart da! I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel. :-) ''I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel.'' Nemlig! Jeg digger finn.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis den hadde sett ålreit ut, og var i god stand kunne jeg gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, det ville jeg gjort! :0) Er jo knalldyre de posene.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, har ingen betenkeligheter med å kjøpe brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja gjør det. Mener jeg så noen på Finn i dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Javisst! Jeg kjøpte selv en brukt voksipose på nettet for 450,-. Etter to år solgte jeg den for 500,-. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ubetinget ja. Vi kjøper utrolig mye brukt på finn.no, skulle virkelig ønske at jeg hadde "funnet" denne finn før vi fikk barn - hvilke summer skulle jeg ikke spart da! I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel. :-) Jeg har både gitt bort og solgt og kjøpt på Finn.no - helt supert! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Javisst! Jeg kjøpte selv en brukt voksipose på nettet for 450,-. Etter to år solgte jeg den for 500,-. ) Hehe, det var en bra handel! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ''I tillegg til at man sparer penger sparer man også miljøet for søppel.'' Nemlig! Jeg digger finn.no *High-five!* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har både gitt bort og solgt og kjøpt på Finn.no - helt supert! ) Vi også. Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg. Ja-ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi også. Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg. Ja-ja. Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-) Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-) Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-) He-he, du har vel rett - kjøkkenmaskin er ikke det _eneste_. Men det eneste jeg _trenger_ er vel riktigere å si. :-) Lurer på om de får solgt disse snåle greiene, jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 He-he, du har vel rett - kjøkkenmaskin er ikke det _eneste_. Men det eneste jeg _trenger_ er vel riktigere å si. :-) Lurer på om de får solgt disse snåle greiene, jeg? Ja, det lurer jeg på også. Isåfall lurer jeg på _hvem_ det er som kjøper dem...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Javisst! Jeg kjøpte selv en brukt voksipose på nettet for 450,-. Etter to år solgte jeg den for 500,-. ) Jeg kjøpte brukt for 500 kroner selv (den var brukt som reservepose på hytta,så den var knapt synlig brukt) og solgte den to år senere (egentlig like fin) til 600 kroner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, vi kjøpte brukt voksi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.