Gå til innhold

Kjøpe Brukt

minamamma

Anbefalte innlegg

Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-)

Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-)

brukte ammeinnlegg har jeg også sett. Ikke så veldig fristende :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brukte ammeinnlegg har jeg også sett. Ikke så veldig fristende :-/

Usj, nei. Kan ikke akkurat koke ullinnleggene - høres litt vondt ut med tovede ammeinnlegg mot såre brystvorter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også.

Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg.

Ja-ja.

Ja, eller madrasser.. Der går grensa for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nei. Kan ikke akkurat koke ullinnleggene - høres litt vondt ut med tovede ammeinnlegg mot såre brystvorter;-)

jeg kom til å koke et innlegg en gang fordi det var havnet inni dynetrekket. Det kom ut som en liten ullklump :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thuva1365380402

Jeg har kjøpt 2 voksiposer brukt. En som jeg kan ha i barnehagen, og en hjemme. Dyna renset jeg, og trekket vasket jeg. Jeg kjøper masse brukt, og elsker å gå på bruktmarkeder hvor man også finner masse fint tøy til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...