Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-) Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-) brukte ammeinnlegg har jeg også sett. Ikke så veldig fristende :-/ 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 brukte ammeinnlegg har jeg også sett. Ikke så veldig fristende :-/ Usj, nei. Kan ikke akkurat koke ullinnleggene - høres litt vondt ut med tovede ammeinnlegg mot såre brystvorter;-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg hadde gjerne kjøpt brukt. Gjenbruk er bra for miljøet og helt sosialt akseptabelt også, for ikke å si trendy... :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Vi også. Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg. Ja-ja. Ja, eller madrasser.. Der går grensa for meg! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Usj, nei. Kan ikke akkurat koke ullinnleggene - høres litt vondt ut med tovede ammeinnlegg mot såre brystvorter;-) jeg kom til å koke et innlegg en gang fordi det var havnet inni dynetrekket. Det kom ut som en liten ullklump :-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 jeg kom til å koke et innlegg en gang fordi det var havnet inni dynetrekket. Det kom ut som en liten ullklump :-) *knegg* 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg har kjøpt 2 voksiposer brukt. En som jeg kan ha i barnehagen, og en hjemme. Dyna renset jeg, og trekket vasket jeg. Jeg kjøper masse brukt, og elsker å gå på bruktmarkeder hvor man også finner masse fint tøy til en billig penge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.