Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det har vært avertert enkelte andre brukte elementer på finn.no som jeg skulle tro ville være adskillig vanskeligere å selge enn brukte kjøkkenmaskiner;-) Jeg har både sett annonse for brukt epilator, samt en annen som skulle selge smine som bare var bittelittegranne brukt...;-) brukte ammeinnlegg har jeg også sett. Ikke så veldig fristende :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 brukte ammeinnlegg har jeg også sett. Ikke så veldig fristende :-/ Usj, nei. Kan ikke akkurat koke ullinnleggene - høres litt vondt ut med tovede ammeinnlegg mot såre brystvorter;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg hadde gjerne kjøpt brukt. Gjenbruk er bra for miljøet og helt sosialt akseptabelt også, for ikke å si trendy... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vi også. Det eneste jeg ikke har lyst til å kjøpe på finn.no er ny kjøkkenmaskin. Vet ikke helt hvorfor, andre folk holder da ting rent de også, men der butter det litt for meg. Ja-ja. Ja, eller madrasser.. Der går grensa for meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Usj, nei. Kan ikke akkurat koke ullinnleggene - høres litt vondt ut med tovede ammeinnlegg mot såre brystvorter;-) jeg kom til å koke et innlegg en gang fordi det var havnet inni dynetrekket. Det kom ut som en liten ullklump :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg kom til å koke et innlegg en gang fordi det var havnet inni dynetrekket. Det kom ut som en liten ullklump :-) *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har kjøpt 2 voksiposer brukt. En som jeg kan ha i barnehagen, og en hjemme. Dyna renset jeg, og trekket vasket jeg. Jeg kjøper masse brukt, og elsker å gå på bruktmarkeder hvor man også finner masse fint tøy til en billig penge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.