Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Mannen min og jeg har falt for hver vår salong. Den ene er sort og den andre er mørk brun. Begge er 3+2. Ulempen med den brune er at puter og rygg holdes på plass med borrelås.

De koster omtrent det samme.

Hva høres finest ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

AneM1365380603

Brun. Utvilsomt.

1-0 til meg ;)

Lurer på om den borrelåsen vil bli et problem.. Vi er litt usikre på om ungene vil la seg friste til å rive i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Brun, men foretrekker lys brun.

Jeg tror ikke jeg så en eneste lys brun sofa. Det ser ut til at skinnsalongene nå stort sett går i sort og mørk brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-0 til meg ;)

Lurer på om den borrelåsen vil bli et problem.. Vi er litt usikre på om ungene vil la seg friste til å rive i den.

Jeg skulle ønske min sofa hadde hatt borrelås. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også definitivt ha valgt brun fremfor svart, men det er klart at andre momenter også spiller inn i bildet.

Det med borrelås har jegt ingen formening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har brun skinnsofa med borrelås. Antilopeskinn. Kjøpt i Namibia.

Borrelåsen holder hvertfall putene fint på plass. Sklir ikke ut. Synes det er en grei løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Min kjære har brun skinnsofa med borrelås. Antilopeskinn. Kjøpt i Namibia.

Borrelåsen holder hvertfall putene fint på plass. Sklir ikke ut. Synes det er en grei løsning.

Nå sier min kjære at jeg husker feil. Det er armlen og sidene oppe som har borrelås, og det tror jeg han har rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227720599' post='4024910]

Vi har skinn 3 + 4 mørk brun Ekornes Stockholm. Alle flater er festet med borrelås. Kjekt!

Så ungene driver ikke og røsker i borrelåsen? Du har vel ei på drøyt 3 år du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg ville også definitivt ha valgt brun fremfor svart, men det er klart at andre momenter også spiller inn i bildet.

Det med borrelås har jegt ingen formening om.

Vi har fornyet hele stua, og det er endel andre ting som er sort, så det ville blitt fint å bryte litt med en annen farve som samtidig er varmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du løse puter?

Ja, men jeg har ikke skinnsofa. ;) Sofaen min er en steinfin en fra Hilmers Hus. Jeg synes den er kongefin, men jeg er ikke helt fornøyd med å måtte banke putene i den hele tida, for at de skal holde seg fine. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...