Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

AneM1365380603

Hmm.. :) Begge to er i noenlunde samme stil som den nederste linken, men den svarte farven var ikke så glinsende som denne. Begge er i 3+2.

Den brune er mørkere enn den du linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227722748' post='4024990]

Har du link til sofa(ene)?

Nei, dessverre, for jeg husker ikke hva de heter. Vi har vært innom alle møbelbutikkene her i området. Dessverre er det ikke Ekornes her. De sofaene vi liker er fra Bohus og Skeidar. Hos Fagmøbler var det trangt og kaos, og jeg tror vi må innom Møbelringen en gang til før vi bestemmer oss. Der var vi på mandag og kjøpte spisebord, så vi ga ikke salongene skikkelig oppmerksomhet.

På Jysk var det ikke mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, for jeg husker ikke hva de heter. Vi har vært innom alle møbelbutikkene her i området. Dessverre er det ikke Ekornes her. De sofaene vi liker er fra Bohus og Skeidar. Hos Fagmøbler var det trangt og kaos, og jeg tror vi må innom Møbelringen en gang til før vi bestemmer oss. Der var vi på mandag og kjøpte spisebord, så vi ga ikke salongene skikkelig oppmerksomhet.

På Jysk var det ikke mye fint.

Men sjekk på hjellegjerde.no om du finner den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Kommer sistnevnte med blått "ekstrautstyr"? ;-)

Oj ;o) *Ha ha*

Først nå ser jeg at det er noe kjent med både sofaen og mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227722980' post='4025001]

*haha* Hver gang man setter seg ned, starter "uuuutmothaaaavet" ;-)

Og så innmari kjekt med skinnsofa med tanke på søl "fra ungene", liksom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. :) Begge to er i noenlunde samme stil som den nederste linken, men den svarte farven var ikke så glinsende som denne. Begge er i 3+2.

Den brune er mørkere enn den du linket til.

Jeg er ikke så begeistret for slike armlener som i Rudbergsofaen, men det er jo ikke meg som skal ha den i stua, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, for jeg husker ikke hva de heter. Vi har vært innom alle møbelbutikkene her i området. Dessverre er det ikke Ekornes her. De sofaene vi liker er fra Bohus og Skeidar. Hos Fagmøbler var det trangt og kaos, og jeg tror vi må innom Møbelringen en gang til før vi bestemmer oss. Der var vi på mandag og kjøpte spisebord, så vi ga ikke salongene skikkelig oppmerksomhet.

På Jysk var det ikke mye fint.

Her er vår type, men vi ha litt lysere brunfarge.

http://www.mobelringen.no/at-team/kolleksjon/produkter/stue/salonger-hud/ekornes-stockholm-chocolate-16777/nb

Hvis du går inn på www.mobelringen.no og søker på kolleksjon, merkevarer, så har de en praktisk oversikt der. Da finner du sikkert "dine" sofaer også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Brunt skinn er gørrstygt! Svart syns jeg er fint.

Vi har hatt brune skinnmøbler i stua i de siste 30 årene, og jeg har alltid syntes at det var fint.

Smak og behag kan ikke diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nesten bare 3+2 der vi var, og ikke hadde de en stol til heller :( Den må vi kjøpe utenom i et annet merke. De stolene vi så på kostet ganske mye.

Hjørne- eller buesalong skal vi ikke ha.

Hehe, jeg liker ikke bue eller hjøresofaer heller. Jeg har 3+1+1 og slet i et år for å finne en jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å - endelig en som var enig med meg også:-) Begynte å føle meg temmelig alene her;-)

Hehe, såpass! Leste ikke nedover. Burde ikke bli overasket egentlig, jeg er jo som oftes "mot" de andre her ;0)

Da var vi hvertfall to! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227723224' post='4025011]

Her er vår type, men vi ha litt lysere brunfarge.

http://www.mobelringen.no/at-team/kolleksjon/produkter/stue/salonger-hud/ekornes-stockholm-chocolate-16777/nb

Hvis du går inn på www.mobelringen.no og søker på kolleksjon, merkevarer, så har de en praktisk oversikt der. Da finner du sikkert "dine" sofaer også! :-)

Denne du linket til er veldig fin, og ikke helt ulik stilen på "våre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...