Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

AneM1365380603

Her er et bilde av Vancouver:

http://www.skeidar.no/ShowProperty/BEA%20Repository/wysiwyg/images/0713200/L-0713200_Vancouver3seter.jpg

Ikke helt min stil, men så liker ikke jeg boblekåper heller, da;-) Denne var litt sånn boblekåpete...;-)

Den var utrolig god å sitte i, men jeg synes også den var litt boblete. Den brune var ikke så voldsom å se på, men ikke fullt så myk som denne.

Jeg liker heller ikke boblejakker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var utrolig god å sitte i, men jeg synes også den var litt boblete. Den brune var ikke så voldsom å se på, men ikke fullt så myk som denne.

Jeg liker heller ikke boblejakker ;)

Ja, det er et dilemma det der - må jo helst ha både god å sitte i OG pen å se på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du traff :o) Vancouver heter den. Det er altså den sorte.

Det står kun mørk brun der da men? kan jo være det finnes andre farger og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det er et dilemma det der - må jo helst ha både god å sitte i OG pen å se på:-)

Den brune var god den også, men den sorte var utrolig myk.

Jeg tror vi må ta hele runden en gang til før vi bestemmer oss. Vi tenkte å vente til over nyåret, men så klarer vi ikke å vente ;)

Det er inntil 1 mnd leveringstid på alle salongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det står kun mørk brun der da men? kan jo være det finnes andre farger og.

Den siste linken du sendte hadde en salong som het noe annet, og den var i sort :o) Vancouver, eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste linken du sendte hadde en salong som het noe annet, og den var i sort :o) Vancouver, eller noe.

Der så jeg ja. Men jeg ville hatt sofa i hel hud. Ikke med PVC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brune var god den også, men den sorte var utrolig myk.

Jeg tror vi må ta hele runden en gang til før vi bestemmer oss. Vi tenkte å vente til over nyåret, men så klarer vi ikke å vente ;)

Det er inntil 1 mnd leveringstid på alle salongene.

det er normalt møbelsalg i januar, da, så det kan være veldig lurt å vente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

det er normalt møbelsalg i januar, da, så det kan være veldig lurt å vente:-)

Fikk sms fra prust der hun ber meg hilse til alle på dol :o)

Jeg skreiv at jeg ser på Luksusfellen mens jeg stiller spørsmål her inne som går på det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var virkelig lekkert! Du har god smak :)

Slike farver passer ikke hos en småbarnsfamilie. Vi har helt lyse vegger og har malt halvparten av dørene hvite. Resten skal males når det er tid, så nå får jeg se hvor mye de skitner til ;)

Vi har hund, så tror jeg hadde vært mest betenkt med bikkja. Ja, det er en sofahund ;) Men lurer på om hvitt kan holde seg fint, hvis man er flink til å behandle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi har hund, så tror jeg hadde vært mest betenkt med bikkja. Ja, det er en sofahund ;) Men lurer på om hvitt kan holde seg fint, hvis man er flink til å behandle det.

Jeg klarer ikke helt å se for meg at en hvit sofa holder seg pen med en sofabikkje i hus :o) I sådall bør en ta en shining der hver eneste dag. Det samme gjelder unger også, i allefall mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...