Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227727181' post='4025141]

*hehe* Den har ihvertfall jeg sett... *fnis* Spradebasse ;-)

Ja, he he, det kan man trygt si! :-)

Men litt rart at hun hadde vært kjæreste med han så lenge uten å merke at han hadde en preferanse for å tasse naken rundt i huset;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

Ja, he he, det kan man trygt si! :-)

Men litt rart at hun hadde vært kjæreste med han så lenge uten å merke at han hadde en preferanse for å tasse naken rundt i huset;-)

Jeg fulgte aldri med på serien... kan telle på en hånd hvor mange episoder jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har linket til den sorte lenger oppe. Det står i overskriften. Det er den brune jeg ikke finner på nett. Den sorte ser litt klumpete ut, men var veldig behagelig å sitte i.

Jeg liker den brune best.

Mente at disse kunne være den brune jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett den episoden fra Sex og singelliv der Harry flytter inn hos Charlotte og sprader naken rundt i huset og setter seg ned i hennes hvite sofa med bar rumpe? ;-)

Åh, jeg elsker den episoden, og Harry ikke minst, som virkelig gir Charlotte noen utfordringer. La du merke til hvordan den store blomsterbuketten "diskret" dekket til hans edlere deler når vi så ham forfra i sofaen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mente at disse kunne være den brune jeg da :P

Den brune fant vi på Bohus, og jeg finner den ikke på Bohus sine sider. Jeg har sjekket katalogen til Skeidar, og der er ikke den sorte :-/

Dette var vanskelig.

Uansett, så er den brune ganske mørk brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg elsker den episoden, og Harry ikke minst, som virkelig gir Charlotte noen utfordringer. La du merke til hvordan den store blomsterbuketten "diskret" dekket til hans edlere deler når vi så ham forfra i sofaen:-)

Ja, det var reneste Austin Powers-stilen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Uffda, he he. Det ble jo bare verre og verre. Jeg tar heller den sorte framfor noen av disse ;)

Den sorte var egentlig både god å sitte i og pen, men jeg har så lyst på en mørk brun.

Jeg tror forresten min kjære godtar den brune nå etter alle svarene her, og jeg har lest høyt svarene som er positiv til svart også :o)

Han har anket mest på borrelåsen, ikke farven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ser veldig behagelig ut :o) Jeg liker den stilen der godt!

Den er veldig behagelig, både å sitte i på vanlig måte, på tvers med beina oppi og å kvile middag på.

Sjekk kor tøff den hvite i skinn var med riktig interiør, du må vente til bildene skifter av seg sjøl.

http://www.ekornes.no/no/ekornescollection/ekornessofaer/ekornes-stockholm/

Eg skal skifte ut min om ett år eller to, og da vurderer eg faktisk kvit hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett den episoden fra Sex og singelliv der Harry flytter inn hos Charlotte og sprader naken rundt i huset og setter seg ned i hennes hvite sofa med bar rumpe? ;-)

Hehe han hadde ikke fått sitte i min sofa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Den er veldig behagelig, både å sitte i på vanlig måte, på tvers med beina oppi og å kvile middag på.

Sjekk kor tøff den hvite i skinn var med riktig interiør, du må vente til bildene skifter av seg sjøl.

http://www.ekornes.no/no/ekornescollection/ekornessofaer/ekornes-stockholm/

Eg skal skifte ut min om ett år eller to, og da vurderer eg faktisk kvit hud.

Ja, det var virkelig lekkert! Du har god smak :)

Slike farver passer ikke hos en småbarnsfamilie. Vi har helt lyse vegger og har malt halvparten av dørene hvite. Resten skal males når det er tid, så nå får jeg se hvor mye de skitner til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe han hadde ikke fått sitte i min sofa :)

Han fikk ikke sitte i hennes heller:-) Hun mistet nesten pusten da han satte sin hårete rumpe ned i sofaen;-.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ikke sitte i hennes heller:-) Hun mistet nesten pusten da han satte sin hårete rumpe ned i sofaen;-.)

Hehe ja jeg husker det :) Skjønner henne godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det var virkelig lekkert! Du har god smak :)

Slike farver passer ikke hos en småbarnsfamilie. Vi har helt lyse vegger og har malt halvparten av dørene hvite. Resten skal males når det er tid, så nå får jeg se hvor mye de skitner til ;)

Takk for den. :)

Nei, det er mange hensyn som må taes med unger i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...