Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

Jeg har selv sort og er fornøyd med det, men brun er vel så fint. Sålenge sofaen blir pent brukt så tror jeg det spiller liten rolle om det er borrelås. Putene sitter jo fast da :)

Gøy med noe nytt :) Hvordan liker du veggfargen nå forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg har selv sort og er fornøyd med det, men brun er vel så fint. Sålenge sofaen blir pent brukt så tror jeg det spiller liten rolle om det er borrelås. Putene sitter jo fast da :)

Gøy med noe nytt :) Hvordan liker du veggfargen nå forresten?

Jeg liker farven utrolig godt! den passer så godt sammen med hvite lister. Det blir nesten som fløte :o) Vi trenger en varm farve i og med at stua er så stor.

Gardinene er nesten helt svarte, og det gjør at farven på veggen ble enda finere. Det er litt stil her nå :o) Jeg har kjøpt noen nye malerier, og på mandag kjøpte vi nytt spisebord. Det er ikke i hus enda, men vi ser fram til å få det.

Furumøblene ødelegger alt! Det er sikkert og visst.

De eldste barna er skikkelig fornøyd med stua. De har vært vant med at vennene skryter av badet og kjøkkenet, nå skryter de av stua også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier min kjære at jeg husker feil. Det er armlen og sidene oppe som har borrelås, og det tror jeg han har rett i.

Borrelås er hvertfall bedre enn ikke noe som skal holde det fast. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Borrelås er hvertfall bedre enn ikke noe som skal holde det fast. :-)

Salongen vi har nå er fast og fin uten borrelås :) Den er sydd sammen.

Vi er litt skeptiske i og med at sofaputer og duk ofte ligger på halv tolv :-/ Eller på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker farven utrolig godt! den passer så godt sammen med hvite lister. Det blir nesten som fløte :o) Vi trenger en varm farve i og med at stua er så stor.

Gardinene er nesten helt svarte, og det gjør at farven på veggen ble enda finere. Det er litt stil her nå :o) Jeg har kjøpt noen nye malerier, og på mandag kjøpte vi nytt spisebord. Det er ikke i hus enda, men vi ser fram til å få det.

Furumøblene ødelegger alt! Det er sikkert og visst.

De eldste barna er skikkelig fornøyd med stua. De har vært vant med at vennene skryter av badet og kjøkkenet, nå skryter de av stua også :)

Så flott at det ble så bra :) Jippi. Ja den er veldig fin til hvite lister, enig.

Det er gøy å fornye seg litt, spørs om ikke dere skal forsøke å selge veggseksjonen likevel?? Men la han se det selv først, for hvis du mener det ødelegger, så ser vel han det også etterhvert.....

Det høres ut som dere har full kontroll på hus nå når barna skryter :) Gøy!

Blir en god jul i stua da tenker jeg :) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salongen vi har nå er fast og fin uten borrelås :) Den er sydd sammen.

Vi er litt skeptiske i og med at sofaputer og duk ofte ligger på halv tolv :-/ Eller på gulvet.

Ser helt klart den. Det beste er det som er sydd fast. :-) Spesielt med lekne rakkaraunger i hus. :-)

Arvet en sofa hvor den forrige eieren sa til ungene at de bare måtte leke og hoppe i sofaen. Noe de aldri glemte... ;-)

Nå vet jeg jo ikke hvor bred og sterk borrelåd det er snakk om. Kjenner bare til dem som min kjære har i sin sofa. Visste ikke at det var borrelås der før han skulle flytte. Den er hvertfall såpass sterk at man må bruke ganske mye krefter på å få opp putene.

Ellers så var jo den sofaen mannen din likte fin også da... Synes nesten den så mer brun enn sort ut på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tråd!!!!!

Tror du har fått nok råd her fra de andre - tror jeg hopper over innleggene her.... ;-)

Vi har forresten sort skinnsalong, 3+2+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Så flott at det ble så bra :) Jippi. Ja den er veldig fin til hvite lister, enig.

Det er gøy å fornye seg litt, spørs om ikke dere skal forsøke å selge veggseksjonen likevel?? Men la han se det selv først, for hvis du mener det ødelegger, så ser vel han det også etterhvert.....

Det høres ut som dere har full kontroll på hus nå når barna skryter :) Gøy!

Blir en god jul i stua da tenker jeg :) Herlig!

Han ser heldigvis selv at veggseksjonen ødelegger stilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funket det :).

Likte sofaen i siste linken, ikke veldig begeistret for den i første.

Puhhhhhh endelig hehe. Nei, smaken er som kjent svært ulik den. Jeg har siklet på den på siste bildet et par år, men har en svart skinnsalong som får duge inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=14805&p14805_v=1

http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=613&p613_v=1

Brunt kan være kult, men jeg ville nok foretrekke svart. Også er jeg som du ser veldig "4-kantet" av meg jeg da :)

Det er ingen av disse. Tror vi går for brunt, men vi må nok på en myserunde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...