Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Vi har også mange dører. Tror det er 14 innedører og to ytterdører. Så er det i tillegg skyvedør til kjøkkenet.

Dere får planlegge godt før dere begynner. Det er nok mange løsninger. Her har vi bygget ut tre steder. I tillegg slo vi ned veggen mellom ene toalettet og badet før vi pusset opp der.

Vi har flere prosjekter på gang, men det må vi ta når lommeboka har kommet seg over stueprosjektet. Det neste er et nytt og større soverom til sønnen.

Planlegging er viktig ja. Og vi har jo også ei lommebok som må følges. Frem til jeg er på plass, har jeg ikke så mye å tilby på det økonomiske området.

Blir noe ommbygging her, noen vegger kommer til å rives, andre blir satt opp, pluss at det kommer til å bygges ut litt.

Regner med at sønnen kommer til å bli fornøyd når han får nytt og større rom. :-)

Min kjære har vel en formening om at soverom ikke trenger være store, men med tanke på ungdommer, bør enten rommet være stort nok til å kunne kombinere soving med å ha besøk av gjester, eller så ma man ha en egnet plass hvor ungene kan støye, leke, spille eller bare henge sammen og prate i fred og ro, uten at vi foreldre får med oss alt. :-) Han skjønner heldigvis den tankegangen nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

''Det er nå en gang slik at det er lettere å velge sofa når man vet hvordan resten av rommet ser ut''

Lang der i fra - det gjør det hele mye vanskeligere! :P

Hehe, det har du jammen rett i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Planlegging er viktig ja. Og vi har jo også ei lommebok som må følges. Frem til jeg er på plass, har jeg ikke så mye å tilby på det økonomiske området.

Blir noe ommbygging her, noen vegger kommer til å rives, andre blir satt opp, pluss at det kommer til å bygges ut litt.

Regner med at sønnen kommer til å bli fornøyd når han får nytt og større rom. :-)

Min kjære har vel en formening om at soverom ikke trenger være store, men med tanke på ungdommer, bør enten rommet være stort nok til å kunne kombinere soving med å ha besøk av gjester, eller så ma man ha en egnet plass hvor ungene kan støye, leke, spille eller bare henge sammen og prate i fred og ro, uten at vi foreldre får med oss alt. :-) Han skjønner heldigvis den tankegangen nå. :-)

Store barn trenger litt størrelse på soverommet :) De tre eldste har/skal få relativt store, mens den yngste har et som er ganske lite. Vi regner med at hun overtar den eldste sitt den dagen hun flytter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...