Gå til innhold

Farve på skinnsalong


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Hehe enig! Eller denne:

http://www.living.no/newsread/news.ASP?WCE=tpl_search ;-)

Jeg har offwhite skinnsofa og det kan høres harry ut men med det rette interiøret så blir det veldig stilig.. synes jeg da :)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69840797

Antar du på linken fra Living mener den som heter "stockholm"? jeg er enig - liker ikke slike armlener der det er en sånn pløsete "overheng" eller hva jeg skal kalle det.

Sofaen fra Ikea ser veldig stilig ut! :-) Jeg likte fasongen, men hvitt hadde ikke gått hjemme hos meg, samt at jeg er vedlig skeptisk hvor lenge den holder seg pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    56

  • morsan

    30

  • Lotte :o)

    11

  • bustebeisa

    10

Annonse

Antar du på linken fra Living mener den som heter "stockholm"? jeg er enig - liker ikke slike armlener der det er en sånn pløsete "overheng" eller hva jeg skal kalle det.

Sofaen fra Ikea ser veldig stilig ut! :-) Jeg likte fasongen, men hvitt hadde ikke gått hjemme hos meg, samt at jeg er vedlig skeptisk hvor lenge den holder seg pen.

Åja funket ikke linken. Hvis du søker på sofa så mente jeg den det står kensington 2-seter vintage.

Sofaen har holdt seg veldig fin hittil. Jeg har pledd i sofaen og ingen får sitte i den med olabukser hvis de ikke sitter på pleddet :)

Alt hos meg er hvit sølv sort og grått, og lys rosa, så sofaen går fint inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si uten å ha sett annet inventar hos dere, men generelt ville jeg stemt for brun.

Men brun er jo så mangt da - jeg syns cognacbrun er mye finere en mørk rødbrun foreksempel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Eg har denna, men i tekstil og èn treseter og èn fireseter.

Ekornes Stockholm

http://www.ekornes.no/no/ekornescollection/ekornessofaer/configurator/?modelnr=200171

Du kan se sofaen i all slags farger ved å trykke på knappene for henholdsvis "hud", "mikrofiber" og "tekstil".

Den ser veldig behagelig ut :o) Jeg liker den stilen der godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja funket ikke linken. Hvis du søker på sofa så mente jeg den det står kensington 2-seter vintage.

Sofaen har holdt seg veldig fin hittil. Jeg har pledd i sofaen og ingen får sitte i den med olabukser hvis de ikke sitter på pleddet :)

Alt hos meg er hvit sølv sort og grått, og lys rosa, så sofaen går fint inn her :)

Hva er da vitsen med hvit sofa? Den syns jo ikke uansett. Nei, en sofa er til for å brukes mener jeg, og da vil jeg ha noe som varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Åja funket ikke linken. Hvis du søker på sofa så mente jeg den det står kensington 2-seter vintage.

Sofaen har holdt seg veldig fin hittil. Jeg har pledd i sofaen og ingen får sitte i den med olabukser hvis de ikke sitter på pleddet :)

Alt hos meg er hvit sølv sort og grått, og lys rosa, så sofaen går fint inn her :)

Jeg synes ikke Kensington vintage er fæle, da, men jeg ville nok mye heller hatt originalen fra Chesterfield! ;-)

Og så måtte jeg ha bodd på en herregård i beste Agatha Christie-stil. Blir litt over-sized i mer normale, norske hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er da vitsen med hvit sofa? Den syns jo ikke uansett. Nei, en sofa er til for å brukes mener jeg, og da vil jeg ha noe som varer.

Jo den synes, og den brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg synes ikke Kensington vintage er fæle, da, men jeg ville nok mye heller hatt originalen fra Chesterfield! ;-)

Og så måtte jeg ha bodd på en herregård i beste Agatha Christie-stil. Blir litt over-sized i mer normale, norske hjem.

De passer seg nok mer på et engelsk gods ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo den synes, og den brukes.

Har du sett den episoden fra Sex og singelliv der Harry flytter inn hos Charlotte og sprader naken rundt i huset og setter seg ned i hennes hvite sofa med bar rumpe? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Linken funker ikke

Forresten, det kan umulig være den, for det står jo at den er mørk brun. Damen sjekka det opp, og sa at den kun finnes i sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett den episoden fra Sex og singelliv der Harry flytter inn hos Charlotte og sprader naken rundt i huset og setter seg ned i hennes hvite sofa med bar rumpe? ;-)

*hehe* Den har ihvertfall jeg sett... *fnis* Spradebasse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...