MHC Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vår datter på 9 1/2 kom i dag gledesstrålende hjem fra skolen. Rev av seg genseren og sa: "Mamma lukt, kan jeg få deodorant nå?" For første gang en umisskjennelig svettelukt i armhulen. Hun var kjempestolt og strålende fornøyd. Vi har nå vært på supermarkedet å kjæpr en Nivea- deodorant, og har snakket (nok en gang) om hva som skjer med kroppen i puberteten. Hun svever av lykke i dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Åååå, så søt da!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 *hehe* Min nevø var 12 og eeelsket at det luktet "mann" som han sa, av ham. Mannelukt var svettelukt *urk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, så skjønn! Det er jo bra hun syns det moro, og ikke grusomt! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227722567' post='4024985] *hehe* Min nevø var 12 og eeelsket at det luktet "mann" som han sa, av ham. Mannelukt var svettelukt *urk* Usj a min. *S* Du skrev _var_. Håper det er et tilbakelagt stadium! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Usj a min. *S* Du skrev _var_. Håper det er et tilbakelagt stadium! Ja, det er tilbakelagt. Frekk som jeg kan være, så beordret jeg ungen i dusjen, med vaskeinstruks og ny deo... ;-) Jeg forklarte han at ingen gidder å være i nærheten av uhygieniske folk som stinker. Og at mannelukt = godlukt. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så herlig hun er da Hvert minste tegn på at de "blir store" er positivt selv om det er "negativt" egentlig (for mange). Eks kviser, en bør helst kommentere den første synlige I går kveld stod jenta mi på ti år og speilet seg sideveis. Hva gjør du spør jeg, så peker hun mot brystpartiet. Så ber hun meg om å stille meg opp som henne, og da sier hun, "du mamma, jeg tar deg nok snart igjen" *lol* Må legge til at hun såvidt har fått littegranne antydning til putter da. Og hva det sier om mine, det får dere tenke dere til selv haha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så herlig hun er da Hvert minste tegn på at de "blir store" er positivt selv om det er "negativt" egentlig (for mange). Eks kviser, en bør helst kommentere den første synlige I går kveld stod jenta mi på ti år og speilet seg sideveis. Hva gjør du spør jeg, så peker hun mot brystpartiet. Så ber hun meg om å stille meg opp som henne, og da sier hun, "du mamma, jeg tar deg nok snart igjen" *lol* Må legge til at hun såvidt har fått littegranne antydning til putter da. Og hva det sier om mine, det får dere tenke dere til selv haha :-) Minner om ei venninne av meg som ikke er så voldsomt barmfager - som fortalte at ungene henne hadde kalt de tre små "forhøyningene" på den gule leverposteiboksen (når du har tatt av lokket) - for pupper! Og det sa jo noe om hva disse guttene var vant til å se av pupper :-D Som hun lo da hun fortalte det!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så herlig hun er da Hvert minste tegn på at de "blir store" er positivt selv om det er "negativt" egentlig (for mange). Eks kviser, en bør helst kommentere den første synlige I går kveld stod jenta mi på ti år og speilet seg sideveis. Hva gjør du spør jeg, så peker hun mot brystpartiet. Så ber hun meg om å stille meg opp som henne, og da sier hun, "du mamma, jeg tar deg nok snart igjen" *lol* Må legge til at hun såvidt har fått littegranne antydning til putter da. Og hva det sier om mine, det får dere tenke dere til selv haha Jeg har litt problemer med å se humoren ved pubertet akkurat nå, he he. De første tegna er jo bare spennende, men så blir jo barnet bare mer og mer uberegnelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 :-) Minner om ei venninne av meg som ikke er så voldsomt barmfager - som fortalte at ungene henne hadde kalt de tre små "forhøyningene" på den gule leverposteiboksen (når du har tatt av lokket) - for pupper! Og det sa jo noe om hva disse guttene var vant til å se av pupper :-D Som hun lo da hun fortalte det!!!! *lol* ikke så store de nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har litt problemer med å se humoren ved pubertet akkurat nå, he he. De første tegna er jo bare spennende, men så blir jo barnet bare mer og mer uberegnelig. Den tid den sorg OG glede 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har litt problemer med å se humoren ved pubertet akkurat nå, he he. De første tegna er jo bare spennende, men så blir jo barnet bare mer og mer uberegnelig. Så lenge de er bare 9-10 år er det søtt. Sønnen min er 10, 5 år og lukter som en hest når han kommer fra trening. Han sjkekker stadig armhulene for å se om det har kommet noe hår, og sjekker om overleppa har blitt mørkere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så lenge de er bare 9-10 år er det søtt. Sønnen min er 10, 5 år og lukter som en hest når han kommer fra trening. Han sjkekker stadig armhulene for å se om det har kommet noe hår, og sjekker om overleppa har blitt mørkere. Så skjønn *sjekker om han har fått hår* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227777888' post='4025519] Ja, det er tilbakelagt. Frekk som jeg kan være, så beordret jeg ungen i dusjen, med vaskeinstruks og ny deo... ;-) Jeg forklarte han at ingen gidder å være i nærheten av uhygieniske folk som stinker. Og at mannelukt = godlukt. ;-) Håper tantene til mine er like omtrenksomme om mine skulle bli sånn! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Håper tantene til mine er like omtrenksomme om mine skulle bli sånn! ) Hehe, ja jeg fikk litt nok, ja han satt i stua og sniffet seg under armene, og utbrøt "herlig, det lukter svette" *urk* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så lenge de er bare 9-10 år er det søtt. Sønnen min er 10, 5 år og lukter som en hest når han kommer fra trening. Han sjkekker stadig armhulene for å se om det har kommet noe hår, og sjekker om overleppa har blitt mørkere. ''Han sjkekker stadig armhulene for å se om det har kommet noe hår, og sjekker om overleppa har blitt mørkere.'' He he. Jeg har også en sønn på 10,5 år som studerer den manglende hårveksten Han påsto en dag det var kommet hår på brystet, men jeg klarte ikke å se et eneste hårstrå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Min lille frøken på 11 har begynt å få kviser. Litt fortvilet var hun da hun fikk en liten en midt på nesen, som et horn. Ellers er det humøret vi merker det mest på. Huttetu.......Fra søt liten jente det ene øyeblikket, til søt liten tyrann det neste. Begynner å skjønne hva min mor mente når hun sa at det var MYYYE lettere med gutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Min lille frøken på 11 har begynt å få kviser. Litt fortvilet var hun da hun fikk en liten en midt på nesen, som et horn. Ellers er det humøret vi merker det mest på. Huttetu.......Fra søt liten jente det ene øyeblikket, til søt liten tyrann det neste. Begynner å skjønne hva min mor mente når hun sa at det var MYYYE lettere med gutter. Sitat: "Begynner å skjønne hva min mor mente når hun sa at det var MYYYE lettere med gutter." Jeg er ikke enig med moren din. Det kommer helt an på barnas lynne det.jeg har hatt tre gutter og en jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Min lille frøken på 11 har begynt å få kviser. Litt fortvilet var hun da hun fikk en liten en midt på nesen, som et horn. Ellers er det humøret vi merker det mest på. Huttetu.......Fra søt liten jente det ene øyeblikket, til søt liten tyrann det neste. Begynner å skjønne hva min mor mente når hun sa at det var MYYYE lettere med gutter. Jeg har også 3 gutter, nå voksne. Og ingen av dem har hatt de helt store utskeielsene hverken med humør eller andre ting. Merker allerede nå stor forskjell på guttene og frøkna mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227777888' post='4025519] Ja, det er tilbakelagt. Frekk som jeg kan være, så beordret jeg ungen i dusjen, med vaskeinstruks og ny deo... ;-) Jeg forklarte han at ingen gidder å være i nærheten av uhygieniske folk som stinker. Og at mannelukt = godlukt. ;-) Bedre at han fikk høre det av deg, enn av kompisene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.