Gå til innhold

Mamma Mia!

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Husets pappa har i dag vært å kjøpt Mamma Mia! på dvd. Jentungen på 3 er oppslukt! Den er ikke ferdig enda, sier hun. Men den ruller over skjermen for 2. gang nå, hun hylskreik da den slutta, så da ble det en repetisjon... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

11

• morsan

6

• Lotte :o)

5

• AAA

3

Mest aktive i denne tråden

Guttungen her i huset, som også er 3, er også helfrelst - som alle vi andre :D

Ja, jentene mine (5 og 8) kan nesten hele filmen utenat nå...

Morsomt at den fenger så vidt synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hva slags film er det? Er det årsaken til at alle barna synger Mamma Mia for tiden? Selv mine to minste synger og synger. Jeg tok med en ekstra unge fra bhg i går, og hun også sang på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags film er det? Er det årsaken til at alle barna synger Mamma Mia for tiden? Selv mine to minste synger og synger. Jeg tok med en ekstra unge fra bhg i går, og hun også sang på den.

hvilken film er det?? Wow, du må være en av svært få som ikke har sett den. Filmen er glad og fin og morsom:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

hvilken film er det?? Wow, du må være en av svært få som ikke har sett den. Filmen er glad og fin og morsom:o)

He he. Her hos oss har de siste mnd gått til oppussing, så jeg har lagt merke til at jeg er ganske blank på enkelte områder ;)

Er det en film for hele familien? Jeg må jo kjøpe filmen hvis det er så at barna elsker den. Jeg er veldig glad i musikken til Abba. Er det flere sanger av dem i filmen? Hva handler den om.. *Blank*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Her hos oss har de siste mnd gått til oppussing, så jeg har lagt merke til at jeg er ganske blank på enkelte områder ;)

Er det en film for hele familien? Jeg må jo kjøpe filmen hvis det er så at barna elsker den. Jeg er veldig glad i musikken til Abba. Er det flere sanger av dem i filmen? Hva handler den om.. *Blank*

*jeg også blank*

-men jeg har sett filmen stå i butikkhyllene, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*jeg også blank*

-men jeg har sett filmen stå i butikkhyllene, da ;-)

''

-men jeg har sett filmen stå i butikkhyllene, da ;-)''

Jeg har ikke det heller :-/ Jeg tror den filmen må kjøpes inn, spesielt om det er mye musikk der :) Der blir som når ungene ser på Grimm og Gru.. Jeg elsker musikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære var og så den i høst sammen med et vennepar. En gladfilm med masse flott Abba-musikk :-)

Jeg har ikke tnkt på den som en barnefilm (den handler om ei som skal gifte seg og som har funnet ut at hun har tre potensielle fedre hun ikke kjenner) - men hører nå at mange tar barna sine med på den.

Tror nok at min 7-åring hadde blitt ellevill hvis hun hadde fått sett den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Vi har den også på DVD. For meg var det nok å se den en gang. Underholdende, men ikke mer enn det. Litt for forutsigbar. Det som gjorde at jeg så hele, var musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av en prestasjon egentlig, å ikke få med seg at det finnes en Mamma Mia film som går nå. Hehe... (Nei ikke vondt ment, men ikke desto mindre litt av en prestasjon.. ;-))

Filmen Mamma Mia er en filmatisering av musicalen Mamma Mia. Den har du vel hørt om? ;-) Handler om en ung jente som skal gifte seg og inviterer 3 mulige ferdre til bryllupet. Hovedroller i filmen har Meryl Streep, Colin Firth (sikle sikle..), Pierce Brosnan og flere.

Du bør se filmen altså, passer for hele familien, skikkelig feel-good film! :)

http://www.filmweb.no/kino/article129267.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg og min kjære var og så den i høst sammen med et vennepar. En gladfilm med masse flott Abba-musikk :-)

Jeg har ikke tnkt på den som en barnefilm (den handler om ei som skal gifte seg og som har funnet ut at hun har tre potensielle fedre hun ikke kjenner) - men hører nå at mange tar barna sine med på den.

Tror nok at min 7-åring hadde blitt ellevill hvis hun hadde fått sett den :-)

Da kjøper jeg den for musikken sin del i allefall :o) Det er skikkelig gla'musikk.

Nå har jeg nå fått forklaring på hvorfor så mange barn synger Mamma Mia for tiden.

Sendte deg en mail for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøper jeg den for musikken sin del i allefall :o) Det er skikkelig gla'musikk.

Nå har jeg nå fått forklaring på hvorfor så mange barn synger Mamma Mia for tiden.

Sendte deg en mail for en stund siden.

Hadde tenkt å legge meg, men da sjekker jeg mail først.

Koselig å komme hjem igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er litt av en prestasjon egentlig, å ikke få med seg at det finnes en Mamma Mia film som går nå. Hehe... (Nei ikke vondt ment, men ikke desto mindre litt av en prestasjon.. ;-))

Filmen Mamma Mia er en filmatisering av musicalen Mamma Mia. Den har du vel hørt om? ;-) Handler om en ung jente som skal gifte seg og inviterer 3 mulige ferdre til bryllupet. Hovedroller i filmen har Meryl Streep, Colin Firth (sikle sikle..), Pierce Brosnan og flere.

Du bør se filmen altså, passer for hele familien, skikkelig feel-good film! :)

http://www.filmweb.no/kino/article129267.ece

Ja, musicalen vet jeg om ;)

Er filmen på engelsk? Bare lurer på hvor mye barna greier å engasjere seg, men nå sier jo Lotte at hennes 3-åring er hekta :o)

Vi har brukt hvert ledige minutt på oppussing i lang tid, så vi er ikke helt oppdatert på noen områder. Nå er vi ferdige, så nå må vi ta igjen litt av det tapte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, musicalen vet jeg om ;)

Er filmen på engelsk? Bare lurer på hvor mye barna greier å engasjere seg, men nå sier jo Lotte at hennes 3-åring er hekta :o)

Vi har brukt hvert ledige minutt på oppussing i lang tid, så vi er ikke helt oppdatert på noen områder. Nå er vi ferdige, så nå må vi ta igjen litt av det tapte :)

Ja den er på engelsk. Om DVD-versjonen er dubba aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-)

Det har liksom ikke vært måte på hvor mye omtale den har fått, om alt fra Merylk Streeps splitthopp til at alle 4 ABBA-medlemmene var samlet for første gang på ørten år i forbindelse med premieren i Stockholm! ;-)

Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino, sommereren og høsten fløy avsted, men gleder meg nå til å se den på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja den er på engelsk. Om DVD-versjonen er dubba aner jeg ikke.

Grimm og Gru er også på engelsk, men det bryr ikke småttisene seg om :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-)

Det har liksom ikke vært måte på hvor mye omtale den har fått, om alt fra Merylk Streeps splitthopp til at alle 4 ABBA-medlemmene var samlet for første gang på ørten år i forbindelse med premieren i Stockholm! ;-)

Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino, sommereren og høsten fløy avsted, men gleder meg nå til å se den på DVD.

Jeg har registrert litt Abba-skriverier, men ingenting annet :-/

Jeg har alltid vært hekta på aviser, men den senere tid har jeg ikke slått opp VG-nett hver dag engang..

Her på dol har jeg vært skikkelig oppdatert, så dere får ta litt ansvar, he he... Dere kunne nå ha nevnt dette litt tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...