Gå til innhold

Mamma Mia!

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-)

Det har liksom ikke vært måte på hvor mye omtale den har fått, om alt fra Merylk Streeps splitthopp til at alle 4 ABBA-medlemmene var samlet for første gang på ørten år i forbindelse med premieren i Stockholm! ;-)

Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino, sommereren og høsten fløy avsted, men gleder meg nå til å se den på DVD.

''*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-) ''

''Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino''

Hehe, jeg synes det er utrolig at _du_ ikke har sett filmen på kino ennå! ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

11

• morsan

6

• Lotte :o)

5

• AAA

3

Mest aktive i denne tråden

''*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-) ''

''Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino''

Hehe, jeg synes det er utrolig at _du_ ikke har sett filmen på kino ennå! ;).

Det har du HELT rett i!!

Det var på planen for sommeren (da vi var på hytta, i nærheten av en by), men så ble det først utsatt pga ekstremt varm vær som måtte nytes utendørs til solen gikk ned, og deretter var husbonden meget negativ og påvirket junior slik at vi endte opp med å prioritere andre ting, og etter det har høsten flydd som en vind - har vært mye opptatt en del kvelder/helger, og også veldig mye hjemme alene med barn....;-/

Så da har det bare blitt sånn, dessverre:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-)

Det har liksom ikke vært måte på hvor mye omtale den har fått, om alt fra Merylk Streeps splitthopp til at alle 4 ABBA-medlemmene var samlet for første gang på ørten år i forbindelse med premieren i Stockholm! ;-)

Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino, sommereren og høsten fløy avsted, men gleder meg nå til å se den på DVD.

Den går i Oslo ennå. Jeg har heller ikke sett den - får jeg være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du HELT rett i!!

Det var på planen for sommeren (da vi var på hytta, i nærheten av en by), men så ble det først utsatt pga ekstremt varm vær som måtte nytes utendørs til solen gikk ned, og deretter var husbonden meget negativ og påvirket junior slik at vi endte opp med å prioritere andre ting, og etter det har høsten flydd som en vind - har vært mye opptatt en del kvelder/helger, og også veldig mye hjemme alene med barn....;-/

Så da har det bare blitt sånn, dessverre:-(

Skjønner hva du mener, har det slik med mange ting.

Men når det gjelder ''deretter var husbonden meget negativ '' falt det meg ikke inn å forsøke å få med husbonden på denne, nei, denne filmen passet en venninnekveld med etterfølgende sprudlevin ute *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har registrert litt Abba-skriverier, men ingenting annet :-/

Jeg har alltid vært hekta på aviser, men den senere tid har jeg ikke slått opp VG-nett hver dag engang..

Her på dol har jeg vært skikkelig oppdatert, så dere får ta litt ansvar, he he... Dere kunne nå ha nevnt dette litt tidligere ;)

Tror nå vi ha skravelt om den her tidligere også!

Tror jammen 7-åringen skal få den dvd-en til jul :-) Hun på fire skal få denne:

http://www.dyreparkenbutikken.no/product_info.php?cPath=43&products_id=619

Vi var og så forestillingen 2 ganger i sommer, og hun har vært helt i hundre angående prinsessa. Toppen av lykke var da prinsassa i egen person (altså skuespilleren) kom til barnehagen og hadde ballett-timer med dem en gang i uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

-men jeg har sett filmen stå i butikkhyllene, da ;-)''

Jeg har ikke det heller :-/ Jeg tror den filmen må kjøpes inn, spesielt om det er mye musikk der :) Der blir som når ungene ser på Grimm og Gru.. Jeg elsker musikken!

er Grimm og Gru på DVD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er ikke dubba.

Finnes den ikke i norsk-dubbet versjon (teksten, ikke sangene)?

Dumt - da ville den vært morsommere for barna.

Jeg har (blant annet) sett den i fransk-dubbet versjon! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den ikke i norsk-dubbet versjon (teksten, ikke sangene)?

Dumt - da ville den vært morsommere for barna.

Jeg har (blant annet) sett den i fransk-dubbet versjon! *S*

Vi kjøpte DVD'en igår og ungene sier det ikke var mulig å få norsk tale på den :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den også på DVD. For meg var det nok å se den en gang. Underholdende, men ikke mer enn det. Litt for forutsigbar. Det som gjorde at jeg så hele, var musikken.

Hadde det ikke vært for musikken, så hadde det neppe fenget en 3-åring. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, musicalen vet jeg om ;)

Er filmen på engelsk? Bare lurer på hvor mye barna greier å engasjere seg, men nå sier jo Lotte at hennes 3-åring er hekta :o)

Vi har brukt hvert ledige minutt på oppussing i lang tid, så vi er ikke helt oppdatert på noen områder. Nå er vi ferdige, så nå må vi ta igjen litt av det tapte :)

Min 3-åring er heeelt med pga musikken. Abba fenger ungene! Her blir det Abba Singstar til jul! :-)

Det er engelsk tale, norsk tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttungen her i huset, som også er 3, er også helfrelst - som alle vi andre :D

Jeg hade på forhånd ikke trodd at snuppa skulle bli hekta, men det fenger, og vi elsker Abba :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227777695' post='4025516]

Min 3-åring er heeelt med pga musikken. Abba fenger ungene! Her blir det Abba Singstar til jul! :-)

Det er engelsk tale, norsk tekst.

Det ville vært fint med en interessant film for henne slik at hun bruker kreftene på andre ting enn kjefting. Da jeg trodde faren for trass var over begynte hun. Jeg kjenner igjen dette altså. F eks kan jo hele måltidet bli ødelagt om jeg rører maten mer enn nødvendig. Det siste var at jeg fikk en forferdelig kjeft for at jeg skrelte hele klementinen når jeg bare skulle ta litt... Hun gnålte om det i lange tider etter, og klementinen var jo ikke etanes lenger. Ikke ville hun ha en ny en heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært fint med en interessant film for henne slik at hun bruker kreftene på andre ting enn kjefting. Da jeg trodde faren for trass var over begynte hun. Jeg kjenner igjen dette altså. F eks kan jo hele måltidet bli ødelagt om jeg rører maten mer enn nødvendig. Det siste var at jeg fikk en forferdelig kjeft for at jeg skrelte hele klementinen når jeg bare skulle ta litt... Hun gnålte om det i lange tider etter, og klementinen var jo ikke etanes lenger. Ikke ville hun ha en ny en heller ;)

Mitt råtips til treåringen din er den filmen mi minste skal få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mitt råtips til treåringen din er den filmen mi minste skal få :-)

Tror du jeg finner den i en vanlig butikk, eller må den bestilles fra nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Her hos oss har de siste mnd gått til oppussing, så jeg har lagt merke til at jeg er ganske blank på enkelte områder ;)

Er det en film for hele familien? Jeg må jo kjøpe filmen hvis det er så at barna elsker den. Jeg er veldig glad i musikken til Abba. Er det flere sanger av dem i filmen? Hva handler den om.. *Blank*

:)

Kjøp den og se selv;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg finner den i en vanlig butikk, eller må den bestilles fra nett?

Jeg har ikke sett den i vanlige butikker, men har ikke sett etter heller da. Jeg skal kjøpe den i Dyreparken. Min søster kjøpte den til si tuppe i sommer, og vi fikk låne den et par uker, og det var virkelig stor stas!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snurrer Mamma Mia over skjermen igjen, hehe! 4. gang på 24 timer... Hun rakk en halvtime med film før barnehagen i morges også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...