Gå til innhold

Mamma Mia!

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

*he he* Jeg synes også det er utrolig at du ikke engang har fått med deg at årets store kinofilm er Mamma Mia!! ;-)

Det har liksom ikke vært måte på hvor mye omtale den har fått, om alt fra Merylk Streeps splitthopp til at alle 4 ABBA-medlemmene var samlet for første gang på ørten år i forbindelse med premieren i Stockholm! ;-)

Jeg fikk dessverre ikke sett den på kino, sommereren og høsten fløy avsted, men gleder meg nå til å se den på DVD.

Til og med jeg har fått med meg det!!! :o)

Men siden jeg så musicalen i London for 3.5 år siden har jeg ikke giddet se filmen på kino. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

11

• morsan

6

• Lotte :o)

5

• AAA

3

Mest aktive i denne tråden

Det ville vært fint med en interessant film for henne slik at hun bruker kreftene på andre ting enn kjefting. Da jeg trodde faren for trass var over begynte hun. Jeg kjenner igjen dette altså. F eks kan jo hele måltidet bli ødelagt om jeg rører maten mer enn nødvendig. Det siste var at jeg fikk en forferdelig kjeft for at jeg skrelte hele klementinen når jeg bare skulle ta litt... Hun gnålte om det i lange tider etter, og klementinen var jo ikke etanes lenger. Ikke ville hun ha en ny en heller ;)

Da mi var 3-4 år var vi på tur i skogen og hun hylte og bar seg og skulle ha med seg en stokk, men bære den selv? Aldri! Jeg gadd ikke bære den (jeg bar nok på opptil flere andre ting!) så til slutt kastet jeg den ned i en bekk så hun ikke fikk tak i den. Hun klandret meg for det ved den minste anledning i et par år etterpå... Men hun ler av det nå da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Da mi var 3-4 år var vi på tur i skogen og hun hylte og bar seg og skulle ha med seg en stokk, men bære den selv? Aldri! Jeg gadd ikke bære den (jeg bar nok på opptil flere andre ting!) så til slutt kastet jeg den ned i en bekk så hun ikke fikk tak i den. Hun klandret meg for det ved den minste anledning i et par år etterpå... Men hun ler av det nå da. :o)

He he. Håper ikke snuppa mi har så god hukommelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går i Oslo ennå. Jeg har heller ikke sett den - får jeg være med?

JA!! :-)

Jeg trodde dne ble tatt av plakaten denne uka, men sannelig går den ikke lenger! :-) Hva med tirsdagkl 1800 neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, har det slik med mange ting.

Men når det gjelder ''deretter var husbonden meget negativ '' falt det meg ikke inn å forsøke å få med husbonden på denne, nei, denne filmen passet en venninnekveld med etterfølgende sprudlevin ute *S*

Ja, men dette var da vi alle var på ferie på hytta. Det sitter litt lenger inne å kjøre alene inn til byen å gå på kino da, enn om vi er hjemme og jeg går med en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!! :-)

Jeg trodde dne ble tatt av plakaten denne uka, men sannelig går den ikke lenger! :-) Hva med tirsdagkl 1800 neste uke?

Tirsdag er jeg på håndballmøte :-(

Når det ikke er noe spesielt, er det bare torsdager jeg er opptatt fast.

Kanskje vi skulle fortsette på sidelinja, slik at ikke halve DOL kommer for å se på oss.

Jeg kan motta mail på [email protected], men den virker ikke for utgående post lenger, så du får svar fra en gmail-adresse (som jeg ikke vil legge ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er jeg på håndballmøte :-(

Når det ikke er noe spesielt, er det bare torsdager jeg er opptatt fast.

Kanskje vi skulle fortsette på sidelinja, slik at ikke halve DOL kommer for å se på oss.

Jeg kan motta mail på [email protected], men den virker ikke for utgående post lenger, så du får svar fra en gmail-adresse (som jeg ikke vil legge ut).

mail sendt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...