Dorthe Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det kom an på hvilken flyplass og hvilken stasjon. 0 Siter
trampetroll Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Kommer an på hvor du skal. Er det en togreise i Norge på sånn standard Nordlandsbanen/Dovrebanen/Sørlandsbanen ville jeg definitivt uten tvil valgt fly. Dersom det var en etappe på en feriereise i Frankrike ller noe slikt, hvor du har god tid og bare skal kose deg, ville jeg kanskje valgt tog for å se mer av et ukjent land. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg setter meg på toget natt til mandag. Med tog og buss, har jeg en reise på ca 16 timer forann meg. Betaler totalt 600 for den turen. Pluss sikkert nor mat. Alternativet hadde vært fly og ca 2.5 timer. Men måtte ha betalt 2500.- Hjemreisen blir med fly, da den kom på rett over 1000.lappen. I ditt tilfelle, ville jeg kanskje valgt fly, da du ikke tjener så mye på tog. 2000,. er liksom mye penger uansett. Og du må jo også regne med litt mat på turen. Pluss kanskje litt lesestoff. De små kronene dette kan komme til å koste, blir mye sammen med togbilletten. 0 Siter
frosken Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Tog såfremt ikke økonomien min var så god at det ikke spilte noen rolle hva billettene kostet. 0 Siter
trampetroll Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg setter meg på toget natt til mandag. Med tog og buss, har jeg en reise på ca 16 timer forann meg. Betaler totalt 600 for den turen. Pluss sikkert nor mat. Alternativet hadde vært fly og ca 2.5 timer. Men måtte ha betalt 2500.- Hjemreisen blir med fly, da den kom på rett over 1000.lappen. I ditt tilfelle, ville jeg kanskje valgt fly, da du ikke tjener så mye på tog. 2000,. er liksom mye penger uansett. Og du må jo også regne med litt mat på turen. Pluss kanskje litt lesestoff. De små kronene dette kan komme til å koste, blir mye sammen med togbilletten. Det med mat på turen var et veldig godt poeng. Å kjøpe mat på toget er slett ikke billig. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Det med mat på turen var et veldig godt poeng. Å kjøpe mat på toget er slett ikke billig. Langt fra billig. :-( Og på en såpass lang tur, må du jo ha mat. Niste går så klart an, men kan bli litt kjedelig også... Lykke til med valget. :-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg valgte 2600 kr for 2 timer i fly og 1 time med buss, framfor 700 kr og buss/tog i 20 timer, så jeg hadde helt klart tatt fly ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.