Gå til innhold

Tog vs fly, hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer an på hvor du skal. Er det en togreise i Norge på sånn standard Nordlandsbanen/Dovrebanen/Sørlandsbanen ville jeg definitivt uten tvil valgt fly. Dersom det var en etappe på en feriereise i Frankrike ller noe slikt, hvor du har god tid og bare skal kose deg, ville jeg kanskje valgt tog for å se mer av et ukjent land.

Skrevet

Jeg setter meg på toget natt til mandag. Med tog og buss, har jeg en reise på ca 16 timer forann meg. Betaler totalt 600 for den turen. Pluss sikkert nor mat. Alternativet hadde vært fly og ca 2.5 timer. Men måtte ha betalt 2500.-

Hjemreisen blir med fly, da den kom på rett over 1000.lappen.

I ditt tilfelle, ville jeg kanskje valgt fly, da du ikke tjener så mye på tog. 2000,. er liksom mye penger uansett. Og du må jo også regne med litt mat på turen. Pluss kanskje litt lesestoff. De små kronene dette kan komme til å koste, blir mye sammen med togbilletten.

Skrevet

Tog såfremt ikke økonomien min var så god at det ikke spilte noen rolle hva billettene kostet.

Skrevet

Jeg setter meg på toget natt til mandag. Med tog og buss, har jeg en reise på ca 16 timer forann meg. Betaler totalt 600 for den turen. Pluss sikkert nor mat. Alternativet hadde vært fly og ca 2.5 timer. Men måtte ha betalt 2500.-

Hjemreisen blir med fly, da den kom på rett over 1000.lappen.

I ditt tilfelle, ville jeg kanskje valgt fly, da du ikke tjener så mye på tog. 2000,. er liksom mye penger uansett. Og du må jo også regne med litt mat på turen. Pluss kanskje litt lesestoff. De små kronene dette kan komme til å koste, blir mye sammen med togbilletten.

Det med mat på turen var et veldig godt poeng. Å kjøpe mat på toget er slett ikke billig.

Skrevet

Det med mat på turen var et veldig godt poeng. Å kjøpe mat på toget er slett ikke billig.

Langt fra billig. :-( Og på en såpass lang tur, må du jo ha mat. Niste går så klart an, men kan bli litt kjedelig også...

Lykke til med valget. :-)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg valgte 2600 kr for 2 timer i fly og 1 time med buss, framfor 700 kr og buss/tog i 20 timer, så jeg hadde helt klart tatt fly ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...