Gå til innhold

Fleecegenser i tørketrommel?

Anbefalte innlegg

Gjest dustedama
Skrevet

Det går veldig bra. Hvis ikke du tar sjansen kan du jo bare sove i den, alternativt henge den opp. Uansett metode vil den være tørr i morgen. Jeg lover! :)

Skrevet

Jeg ville ikke tromlet - men se på vaskeanvisningen da? Fleece vil uansett tørke på badet til i morgen.

Gjest dustedama
Skrevet

Jeg ville ikke tromlet - men se på vaskeanvisningen da? Fleece vil uansett tørke på badet til i morgen.

Har tørket fleece i alle år i tørketrommel, uansett hva som har stått på vaskeanvisningen. Det har gått bra hver gang.

Men du har helt rett i at det holder lenge å henge den opp om den ikke skal være tørr for i morgen. Har han hast derimot er tørketrommel super.

Skrevet

Det går veldig bra. Hvis ikke du tar sjansen kan du jo bare sove i den, alternativt henge den opp. Uansett metode vil den være tørr i morgen. Jeg lover! :)

''Uansett metode vil den være tørr i morgen.''

Niks, den har innerfor og tørker seint.

Skrevet

Vaskeanvisningen har eg jo vaska bort selvfølgelig. :)

Skrevet

Jeg har i likhet med dustedama tørket fleece i trommelen uten problemer.

Er du engstelig, kan du jo evt redusere temperaturen på tromlingen og/eller tromle en stund og så la den henge og tørke etterpå (på en _kleshenger_ - av den brede typen)

Gjest dustedama
Skrevet

''Uansett metode vil den være tørr i morgen.''

Niks, den har innerfor og tørker seint.

Om du har en sånn oljefylt frittstående ovn kan du jo henge den over der.

Skrevet

Om du har en sånn oljefylt frittstående ovn kan du jo henge den over der.

Det har eg. Takk for tipset.

Skrevet

Jeg har i likhet med dustedama tørket fleece i trommelen uten problemer.

Er du engstelig, kan du jo evt redusere temperaturen på tromlingen og/eller tromle en stund og så la den henge og tørke etterpå (på en _kleshenger_ - av den brede typen)

ok. :-)

Skrevet

Hehe, du... Er det denne måten du prøver å vise at du har behov for en kvinne i huset? =)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har noen fleecekjoler til snuppene som tromles. De har ikke tatt skade av det.

Fleece tørker nå over natta uansett :)

Skrevet

Hehe, du... Er det denne måten du prøver å vise at du har behov for en kvinne i huset? =)

Nei, men av og til trenger eg noen gode kjerringråd. :-) (har aldri hatt tørketrommel før)

Skrevet

Nei, men av og til trenger eg noen gode kjerringråd. :-) (har aldri hatt tørketrommel før)

For din del skal jeg kjøpe den ;-)

Skrevet

Har tørket fleece i alle år i tørketrommel, uansett hva som har stått på vaskeanvisningen. Det har gått bra hver gang.

Men du har helt rett i at det holder lenge å henge den opp om den ikke skal være tørr for i morgen. Har han hast derimot er tørketrommel super.

Ingen grunn til å være redd for å ødelegge der da altså - kjekt å vite :)

Skrevet

Vaskeanvisningen har eg jo vaska bort selvfølgelig. :)

Hehe, pleier å klippe den bort jeg - syns den stikker. Ikke det spøtt bedre enn ungene... ;)

Gjest dustedama
Skrevet

Bare husk på at du ikke dekker over området der det står:

MÅ IKKE TILDEKKES

Viktig å ikke glemme pga brannfaren.

Skrevet

Fleece er jo plastikk og den vil bli stygg med trommelvarmen... Heng den med foret ut nær ovnen så tørker den sikkert... Har ikke du varmepumpe da? Da tørker jo alt over natta i det rommet du har den i.......

Skrevet

Fleece er jo plastikk og den vil bli stygg med trommelvarmen... Heng den med foret ut nær ovnen så tørker den sikkert... Har ikke du varmepumpe da? Da tørker jo alt over natta i det rommet du har den i.......

Har ikkje varmepumpe enda...

Henger halvtørr over en stolrygg nå, den er sikkert tørr i morra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...