Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Går det bra? Har en som må være tørr i morra. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det går veldig bra. Hvis ikke du tar sjansen kan du jo bare sove i den, alternativt henge den opp. Uansett metode vil den være tørr i morgen. Jeg lover! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg ville ikke tromlet - men se på vaskeanvisningen da? Fleece vil uansett tørke på badet til i morgen. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg ville ikke tromlet - men se på vaskeanvisningen da? Fleece vil uansett tørke på badet til i morgen. Har tørket fleece i alle år i tørketrommel, uansett hva som har stått på vaskeanvisningen. Det har gått bra hver gang. Men du har helt rett i at det holder lenge å henge den opp om den ikke skal være tørr for i morgen. Har han hast derimot er tørketrommel super. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det går veldig bra. Hvis ikke du tar sjansen kan du jo bare sove i den, alternativt henge den opp. Uansett metode vil den være tørr i morgen. Jeg lover! ''Uansett metode vil den være tørr i morgen.'' Niks, den har innerfor og tørker seint. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg ville ikke tromlet - men se på vaskeanvisningen da? Fleece vil uansett tørke på badet til i morgen. Vaskeanvisningen har eg jo vaska bort selvfølgelig. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har i likhet med dustedama tørket fleece i trommelen uten problemer. Er du engstelig, kan du jo evt redusere temperaturen på tromlingen og/eller tromle en stund og så la den henge og tørke etterpå (på en _kleshenger_ - av den brede typen) 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 ''Uansett metode vil den være tørr i morgen.'' Niks, den har innerfor og tørker seint. Om du har en sånn oljefylt frittstående ovn kan du jo henge den over der. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Om du har en sånn oljefylt frittstående ovn kan du jo henge den over der. Det har eg. Takk for tipset. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har i likhet med dustedama tørket fleece i trommelen uten problemer. Er du engstelig, kan du jo evt redusere temperaturen på tromlingen og/eller tromle en stund og så la den henge og tørke etterpå (på en _kleshenger_ - av den brede typen) ok. :-) 0 Siter
damedamen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det har eg. Takk for tipset. Hehe, du... Er det denne måten du prøver å vise at du har behov for en kvinne i huset? =) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har noen fleecekjoler til snuppene som tromles. De har ikke tatt skade av det. Fleece tørker nå over natta uansett 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hehe, du... Er det denne måten du prøver å vise at du har behov for en kvinne i huset? =) Nei, men av og til trenger eg noen gode kjerringråd. :-) (har aldri hatt tørketrommel før) 0 Siter
damedamen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Nei, men av og til trenger eg noen gode kjerringråd. :-) (har aldri hatt tørketrommel før) For din del skal jeg kjøpe den ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Har tørket fleece i alle år i tørketrommel, uansett hva som har stått på vaskeanvisningen. Det har gått bra hver gang. Men du har helt rett i at det holder lenge å henge den opp om den ikke skal være tørr for i morgen. Har han hast derimot er tørketrommel super. Ingen grunn til å være redd for å ødelegge der da altså - kjekt å vite 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Vaskeanvisningen har eg jo vaska bort selvfølgelig. Hehe, pleier å klippe den bort jeg - syns den stikker. Ikke det spøtt bedre enn ungene... 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det har eg. Takk for tipset. Bare husk på at du ikke dekker over området der det står: MÅ IKKE TILDEKKES Viktig å ikke glemme pga brannfaren. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Fleece er jo plastikk og den vil bli stygg med trommelvarmen... Heng den med foret ut nær ovnen så tørker den sikkert... Har ikke du varmepumpe da? Da tørker jo alt over natta i det rommet du har den i....... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Fleece er jo plastikk og den vil bli stygg med trommelvarmen... Heng den med foret ut nær ovnen så tørker den sikkert... Har ikke du varmepumpe da? Da tørker jo alt over natta i det rommet du har den i....... Har ikkje varmepumpe enda... Henger halvtørr over en stolrygg nå, den er sikkert tørr i morra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.