Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Litt sånn sko-sosiologisk spørsmål, ettersom lignende ting har vært diskutert her inne tidligere (hva slags folk bruker ditt kontra datt, altså). Jeg ser ganske mange av de klassiske Dr Martens-skoene i butikkene nå, og da blir jeg nysgjerrig på om de er trendyfor tiden, eller om målgruppa er sånne som meg, som brukte dem i vår ungdom og nå ønsker seg et nytt par av ren nostalgi? http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/210500/210515/Products/4981258.jpg 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har tatt ned mine gamle Dr Martens fra loftet, og vurderer om jeg skal ta dem i bruk igjen. Ellers bruker jeg Doc sandaler hele sommeren, men de er hakket mer feminine. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har aldri brukt slike sko, og tenker ikke å begynne nå heller;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker det ihvertfal ikke :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg kjøpte et par Dr Martens sko i Edinbourgh i 1995, da vi var på klassetur - tror halve klassen gjorde det. Likte dem kjempegodt og brukte dem mye, Aner ikke hvor de ble av.... Har ikek vært og sett på sko på en stund, så jeg har ikke lagt merke til at de er "in" igjen. Kanskje det hadde vært noe å kikke på? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra. Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra. Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med. ''De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra.'' Jeg tenkte ikke på det, men assosiasjoner til militærsko får jeg ihvertfall:-) ''Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med.'' Og du har begynt, ser jeg;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 ''De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra.'' Jeg tenkte ikke på det, men assosiasjoner til militærsko får jeg ihvertfall:-) ''Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med.'' Og du har begynt, ser jeg;-) ''Og du har begynt, ser jeg;-)'' LOL 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Du kan trygt ta på deg Dr.Martens-skoa dine! http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_og_mote/dr_martens_er_tilbake-/57515 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde helt fram til i fjor men da var de så slitne at de havnet i søpla. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Du kan trygt ta på deg Dr.Martens-skoa dine! http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_og_mote/dr_martens_er_tilbake-/57515 Haha, da er det bare å børste støvet av gamle skokjenninger, skjønner jeg. ;o) Jeg elsket Dr. Martens-støvlene mine, og de er veldig behagelige. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg kjøpte et par Dr Martens sko i Edinbourgh i 1995, da vi var på klassetur - tror halve klassen gjorde det. Likte dem kjempegodt og brukte dem mye, Aner ikke hvor de ble av.... Har ikek vært og sett på sko på en stund, så jeg har ikke lagt merke til at de er "in" igjen. Kanskje det hadde vært noe å kikke på? Plutselig ser jeg dem overalt igjen, synes jeg. Men det handler kanskje om at for meg er det et kjært gjensyn med en gammel favoritt, og at jeg dermed legger merke til dem mer enn mange andre også? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra. Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med. Næsj, det er da ikke nynazist-boots, snarere tvert imot. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker det ihvertfal ikke :-) Det ville jeg heller ikke tippet om deg, du har vel en ganske mye mer klassisk og feminin stil. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg har tatt ned mine gamle Dr Martens fra loftet, og vurderer om jeg skal ta dem i bruk igjen. Ellers bruker jeg Doc sandaler hele sommeren, men de er hakket mer feminine. Ja, det fine er at de varer så lenge! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde helt fram til i fjor men da var de så slitne at de havnet i søpla. Da hadde du hatt dem lenge, tipper jeg? De varer jo en evighet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg har aldri brukt slike sko, og tenker ikke å begynne nå heller;-) Det er helt greit, altså. Jeg skal ikke holde det mot deg. ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg har alltid syntes de er skikkelig stygge. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra. Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med. Ja, og du har til og med glemt av en s...asSosiasjoner;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg har alltid syntes de er skikkelig stygge. Okei, men det var ikke helt det jeg spurte om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.