Gå til innhold

Hvem bruker Doc Martens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sånn sko-sosiologisk spørsmål, ettersom lignende ting har vært diskutert her inne tidligere (hva slags folk bruker ditt kontra datt, altså).

Jeg ser ganske mange av de klassiske Dr Martens-skoene i butikkene nå, og da blir jeg nysgjerrig på om de er trendyfor tiden, eller om målgruppa er sånne som meg, som brukte dem i vår ungdom og nå ønsker seg et nytt par av ren nostalgi?

http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/210500/210515/Products/4981258.jpg

Skrevet

Jeg har tatt ned mine gamle Dr Martens fra loftet, og vurderer om jeg skal ta dem i bruk igjen. ;)

Ellers bruker jeg Doc sandaler hele sommeren, men de er hakket mer feminine. :)

Skrevet

Jeg har aldri brukt slike sko, og tenker ikke å begynne nå heller;-)

Skrevet

Jeg kjøpte et par Dr Martens sko i Edinbourgh i 1995, da vi var på klassetur - tror halve klassen gjorde det. Likte dem kjempegodt og brukte dem mye, Aner ikke hvor de ble av....

Har ikek vært og sett på sko på en stund, så jeg har ikke lagt merke til at de er "in" igjen. Kanskje det hadde vært noe å kikke på?

Skrevet

De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra.

Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med.

Skrevet

De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra.

''De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra.''

Jeg tenkte ikke på det, men assosiasjoner til militærsko får jeg ihvertfall:-)

''Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med.''

Og du har begynt, ser jeg;-)

Skrevet

''De ville ikkje eg ha gått med, får litt asosiasjoner til svenske nynazister, ikkje bra.''

Jeg tenkte ikke på det, men assosiasjoner til militærsko får jeg ihvertfall:-)

''Ps! Det er alt for mange s`er i "asosiasjoner", det burde noen gjøre noe med.''

Og du har begynt, ser jeg;-)

''Og du har begynt, ser jeg;-)'' LOL

Skrevet

Jeg hadde helt fram til i fjor men da var de så slitne at de havnet i søpla.

Skrevet

Jeg kjøpte et par Dr Martens sko i Edinbourgh i 1995, da vi var på klassetur - tror halve klassen gjorde det. Likte dem kjempegodt og brukte dem mye, Aner ikke hvor de ble av....

Har ikek vært og sett på sko på en stund, så jeg har ikke lagt merke til at de er "in" igjen. Kanskje det hadde vært noe å kikke på?

Plutselig ser jeg dem overalt igjen, synes jeg. Men det handler kanskje om at for meg er det et kjært gjensyn med en gammel favoritt, og at jeg dermed legger merke til dem mer enn mange andre også?

Skrevet

Næsj, det er da ikke nynazist-boots, snarere tvert imot.

Skrevet

Jeg bruker det ihvertfal ikke :-)

Det ville jeg heller ikke tippet om deg, du har vel en ganske mye mer klassisk og feminin stil.

Skrevet

Jeg har tatt ned mine gamle Dr Martens fra loftet, og vurderer om jeg skal ta dem i bruk igjen. ;)

Ellers bruker jeg Doc sandaler hele sommeren, men de er hakket mer feminine. :)

Ja, det fine er at de varer så lenge!

Skrevet

Jeg hadde helt fram til i fjor men da var de så slitne at de havnet i søpla.

Da hadde du hatt dem lenge, tipper jeg? De varer jo en evighet.

Skrevet

Jeg har aldri brukt slike sko, og tenker ikke å begynne nå heller;-)

Det er helt greit, altså. Jeg skal ikke holde det mot deg. ;o)

Skrevet

Jeg har alltid syntes de er skikkelig stygge.

Skrevet

Ja, og du har til og med glemt av en s...asSosiasjoner;-)

Skrevet

Jeg har alltid syntes de er skikkelig stygge.

Okei, men det var ikke helt det jeg spurte om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...