Gå til innhold

Klarer aldri å slappe av og nyte livet

Anbefalte innlegg

Gjest Sunnycat

Selv om jeg har et veldig godt liv, god familie og kjæreste så klarer jeg ikke å slappe av og nyte det, føler altid at jeg skulle "vært mer", gjort mer, vært flinkere, osv. Jeg er også veldig usikker når det gjelder kjæresten, selv om han ikke har gitt meg grunn til det. og jeg er altid redd for at han vil bli forelska i en annen, og at jeg ikke vil være nok for han. Jeg har store problemer med sjalusi.

Noen ganger har jeg panikkanfall om slike ting og får jeg veldig høy puls og da føles det som om alle mulige negative tanker flyr rundt i hodet mitt uten at jeg kan kontrolere det.

Er det flere enn meg som har det slik?i så fall skulle jeg gjerne hørt hvordan dere takler slike ting.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...