Gjest annlovinda Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Det er jeg også namnam. Kalles ikke makrell i tomat for "død mann på boks"? Vi kaller det for flykræsj. 0 Siter
Gjest jommensajegsmør Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Vi kaller det for flykræsj. Ja det blir noe i samme gata 0 Siter
Gjest jommensajegsmør Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Gjør det det ja,uff da.... Makrell i tomat er ikke noe å akke og uffe over. Det er sunt og godt - et! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ja det blir noe i samme gata Ja - blir jo det. Men godt er det uansett hva vi kaller det synes jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Det er jeg også namnam. Kalles ikke makrell i tomat for "død mann på boks"? "Død mann på boks" referer seg vel snarere til mat man får i militæret, dvs. hærens stridsrasjon. 0 Siter
Gjest jommensajegsmør Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ja - blir jo det. Men godt er det uansett hva vi kaller det synes jeg. Kjempegodt 0 Siter
Gjest jommensajegsmør Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 "Død mann på boks" referer seg vel snarere til mat man får i militæret, dvs. hærens stridsrasjon. Javisst! Smaker sikkert godt den maten også hvis man er sulten nok 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Javisst! Smaker sikkert godt den maten også hvis man er sulten nok Ja, "sulten er den beste kokk", som min farmor bestandig sa (hun var ingen stor kokk). 0 Siter
Gjest jommensajegsmør Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ja, "sulten er den beste kokk", som min farmor bestandig sa (hun var ingen stor kokk). Klok farmor hehe 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Men makrellen står ikke stille og spiser,den svømmer med munnen åpen... Vel, mine observasjoner av akvariefisk sier meg at selv dedikerte planeetere spiser annen fisk selv om dette er annen kost enn det de foretrekker. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Makrell i tomat er ikke noe å akke og uffe over. Det er sunt og godt - et! Ja det er sant det : ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Vel, mine observasjoner av akvariefisk sier meg at selv dedikerte planeetere spiser annen fisk selv om dette er annen kost enn det de foretrekker. Ok. 0 Siter
avidi Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Det er en myte men den er ganske seiglivet. Husker mine besteforeldre som kom fra Trøndlagskysten nektet å spise makrell fordi det var likfisk. Det prentet de inni meg også, men jeg spiser makrell likevel. 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det er ikke noe spesielt med makrell i forhold til andre fisk når det gjelder næring. Det er en gammel myte fordi makrellen er såpass mørk i kjøttet. Havet er stort. Jeg tror ikke man skal tenke spesielt mye på detaljene med hensyn til hva fisken beiter på. ''Havet er stort. '' Ja, og jeg personlig er mer bekymret for ymse andre stoffer som finnes i havet enn de relativt sett få menneskene som aldri kommer til rette... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.