Gå til innhold

Søte, sjarmerende, små...

Gjest mammaen hennes

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen hennes

5-åringen og jeg lagde en spå i går. Jeg brettet, mens hun farget og instruerte meg i hva som skulle skrives under flikene. Det var bl. a.: "Du er snill og grei", "Du er julenissen og er grei", "Du er en pølsepotet", "Du er rar", " Du er en liten engel", "Du får noe fint til jul" etc.

Etterpå spådde vi hverandre, da... Også SÅ fornærma hun ble hver gang hun fikk beskjed om at hun var en pølsepotet eller at hun var rar. Furting de luxe! Da måtte vi spå om igjen til hun fikk en koselig spådom i stedet...

De er søte, barna våre. Er det noe rart at vi elsker dem? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lage spå er moro! Hun midterste hos oss hadde storproduksjon her for omlag et år siden, og det vrimlet av spåer i alle størrelser og farger. Hun kunne ikke skrive noe særlig da, så hun tegnet i stedet.

Det morsomste var å tegne en bæsj ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Å lage spå er moro! Hun midterste hos oss hadde storproduksjon her for omlag et år siden, og det vrimlet av spåer i alle størrelser og farger. Hun kunne ikke skrive noe særlig da, så hun tegnet i stedet.

Har barna dine bæsjehumor? *Sjokkert*

;D

Synes enkelte ganger det blir vel mye bæsj og promp her i huset, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D

Godt det ikke bare er hos meg da ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D

Ikke så ille nå lenger, men i perioder har det vært ganske mye av den slags, ja.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dinglebær i r.....:P

når ungene blir litt større blir sikkert danglebær-sangen til raske menn en hit...rart at selv godt voksne liker litt bæsj og promp iblant;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ungene blir litt større blir sikkert danglebær-sangen til raske menn en hit...rart at selv godt voksne liker litt bæsj og promp iblant;P

For å si det sånn så er det en stor hit både for 6 åringen, 9 åringen og 12 åringen her i huset. Og jeg må jo si at jeg skrattet godt da jeg hørte den første gangen jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...