Gjest mammaen hennes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 5-åringen og jeg lagde en spå i går. Jeg brettet, mens hun farget og instruerte meg i hva som skulle skrives under flikene. Det var bl. a.: "Du er snill og grei", "Du er julenissen og er grei", "Du er en pølsepotet", "Du er rar", " Du er en liten engel", "Du får noe fint til jul" etc. Etterpå spådde vi hverandre, da... Også SÅ fornærma hun ble hver gang hun fikk beskjed om at hun var en pølsepotet eller at hun var rar. Furting de luxe! Da måtte vi spå om igjen til hun fikk en koselig spådom i stedet... De er søte, barna våre. Er det noe rart at vi elsker dem? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 He he, så gøy ;o) Der fikk jeg en god idè til hva min 5-åring kan lære å lage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å lage spå er moro! Hun midterste hos oss hadde storproduksjon her for omlag et år siden, og det vrimlet av spåer i alle størrelser og farger. Hun kunne ikke skrive noe særlig da, så hun tegnet i stedet. Det morsomste var å tegne en bæsj ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å lage spå er moro! Hun midterste hos oss hadde storproduksjon her for omlag et år siden, og det vrimlet av spåer i alle størrelser og farger. Hun kunne ikke skrive noe særlig da, så hun tegnet i stedet. Det morsomste var å tegne en bæsj ;-D Har barna dine bæsjehumor? *Sjokkert* ;D Synes enkelte ganger det blir vel mye bæsj og promp her i huset, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har barna dine bæsjehumor? *Sjokkert* ;D Synes enkelte ganger det blir vel mye bæsj og promp her i huset, he he. Godt det ikke bare er hos meg da ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har barna dine bæsjehumor? *Sjokkert* ;D Synes enkelte ganger det blir vel mye bæsj og promp her i huset, he he. Ikke så ille nå lenger, men i perioder har det vært ganske mye av den slags, ja. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dinglebær i r.....:P Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Å lage spå er moro! Hun midterste hos oss hadde storproduksjon her for omlag et år siden, og det vrimlet av spåer i alle størrelser og farger. Hun kunne ikke skrive noe særlig da, så hun tegnet i stedet. Det morsomste var å tegne en bæsj ;-D når ungene blir litt større blir sikkert danglebær-sangen til raske menn en hit...rart at selv godt voksne liker litt bæsj og promp iblant;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 når ungene blir litt større blir sikkert danglebær-sangen til raske menn en hit...rart at selv godt voksne liker litt bæsj og promp iblant;P For å si det sånn så er det en stor hit både for 6 åringen, 9 åringen og 12 åringen her i huset. Og jeg må jo si at jeg skrattet godt da jeg hørte den første gangen jeg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.