Spøkelset Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Storesøster på 9 år er med i Pennyklubben og elsker pakkene som hun får. Nå har lillesøster på 8 år også lyst til å bli med i en klubb, men jeg vet ikke hva som finnes. Noen som kan hjelpe oss med tips til klubber a la Pennyklubben? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spiky Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kan ikke hun også bli medlem i Pennyklubben da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kan ikke hun også bli medlem i Pennyklubben da? De har kanskje ikke bruk for to eksemplarer av alle de pakkene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har ikke så små jenter lenger, så jeg kjenner bare til TL-klubben. Kanskje evt. den eldste etter hvert kunne "rykke opp" til den, og den yngste overta Penny - hvis du tror det kan skje uten problemer... www.tl-klubben.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.