Gå til innhold

Hvor mange kjøper dere julegaver til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøper til 15 barn og 15 voksne (en del av dem er par).

Skrevet

Nesten akkurat like mange her.

+ litt småtteri til noen kolleger ++.

Skrevet

Omtrent 10 voksne par, og 25 barn. Og noen hunder og katter og i år også en undulat og et marsvin (eller var det hamster?).

:-)

MEN - vi kjøper ikke _dyre_ julegaver til alle. Egentlig ikke til noen.

Gjest julenissemor
Skrevet

Jeg har gavekjøp til 2 barn, 2 tenåringer og 7 voksne.

Sambo har: til 3 barn, 2 tenåringer og 9 voksne

kakki1365380609
Skrevet

Tror det blir 12 barn og 7 voksne, en til Planbarnet vårt og ca 6 gaver til Go Care julegaveaksjonen (noe brukt og noe kjøpt)

Skrevet

Tja... Jeg kjøper til 7 voksne, 5 unger og 2 ungdommer (de får penger) fra bare meg (og delvis fra kjæresten også da) og så kjøper kjæresten til sine fra oss. *Hehe* Jeg har sikkert glemt noen, men det er i hvertfall sånn omtrent.

Skrevet

3 barn og 18 voksne tror jeg det er.

Vi har bare såvidt kommet igang med neste generasjon, så de er bare 3 små foreløpig...

Skrevet

Nå må jeg telle her...:

- 12 voksne familemedlemmer

- 5 barn + 4 tenåringer

- mann og egne barn, til og fra hverandre

- barnas venner: 5-6 stk

- små oppmerksomheter til venner/naboer

Så 35-40 presanger skal vi nok handle inne de kommende 3 uker :-) Gleder meg!!

Gjest Løveføtter
Skrevet

8 barn,

1 tenåring,

10 voksne.

Det blir 19 stk det, oi... trodde faktisk ikke det var så mange, men det er med oss selv da...

tzatziki1365380058
Skrevet

Vi begrenser så mye vi kan, og kjøper til 10 barn og 8 voksne + til 4 familier (en gave til hver familie, altså).

Skrevet

16 barn og 15 voksne.

- også var det visst et par til gitt. Har noen gamle koselige naboer som får en liten oppmerksomhet.

Gjest søtmons
Skrevet

18 voksne og 8 barn. Samt tre gaver til Julepakkeaksjonen.

Skrevet

Jeg kjøper til sju barn. Jeg ønsker meg ingenting og aner ikke hva jeg skal kjøpe til de voksne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...