Gjest 2 trinn Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fårman hodepine når man har epilepsi? Gytten min på 7 år har hatt noen anfall som ligner på epilepsi.Han ble helt fjern,smattet med munnen og gjorde rare ting med fingrene.En dag fikk han ikke til å snakke og ble fjern i blikket.De tok EEG og MR på sykehuset men fant ikke noe.Han har ofte vondt i hodet og hadde det under ett anfall også.Den siste uken hat han tisset i senga om natta 2 ganger.Han gjør aldri det ellers.¨å da tenker jeg om han har hatt anfall om natten og tisset da.Jeg er så redd for hva det være.Han hadde hodepine når han la seg og på natten tisset han i sengen.Håper legene finner ut hva det er for jeg er redd hver dag for at han skal få ett anfall til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er ikke uvanlig med hodepine i forbindelse med epilepsi, nei. Håper de finner ut av det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 trinn Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er ikke uvanlig med hodepine i forbindelse med epilepsi, nei. Håper de finner ut av det. Lykke til! Det var det jeg tenkte.Da må det være noe annet som plager han.Men anfallene ligner på epilepsi.Rart dette her.Kan man få anfall av migrene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det var det jeg tenkte.Da må det være noe annet som plager han.Men anfallene ligner på epilepsi.Rart dette her.Kan man få anfall av migrene? Det er ikke uvanlig, skrev jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
...den evige natteravn... Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synes ikke du skal slippe tanken på at det kan være epilepsi. Be om flere undersøkelser på gutten din. Alt du beskriver kan stemme med epilepsi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det høres veldig ut som epilepsi ja. Sønnen min har det, og det at han tisser i senga på natta tyder på at han har hatt et nattlig anfall. Sønnen min måtte ha to EEG`er før de fant ut at det var det det var. Første gang fant de ingen ting. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 trinn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det høres veldig ut som epilepsi ja. Sønnen min har det, og det at han tisser i senga på natta tyder på at han har hatt et nattlig anfall. Sønnen min måtte ha to EEG`er før de fant ut at det var det det var. Første gang fant de ingen ting. Lykke til! Hvor gammel var sønnen din når han fikk det?.Hvordan var anfallene og hvordan merket dere det?.Hvordan går det med han nå og har han anfall ennå? Takker for svar.Er litt redd og synes dette er vanskelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor gammel var sønnen din når han fikk det?.Hvordan var anfallene og hvordan merket dere det?.Hvordan går det med han nå og har han anfall ennå? Takker for svar.Er litt redd og synes dette er vanskelig Han fikk det første anfallet da han var 2,5 år. Det var et veldig kraftig anfall som ble avskrevet med at det var feberkrampe, han ble nemlig syk rett etterpå. Et halvt år senere fikk han et lignende anfall, og ble nå satt opp på EEG. Her fant de ingenting, og vi trodde at det ikke var epilepsi. Så hadde han stort anfall i barnehagen, der han ble sendt i ambulanse på sykehuset, og de tok enda en EEG av ham der han fikk utslag. Han begynte så med medisiner. Nå er han 9 år og godt medisinert. Han har sjelden anfall. Dersom han får et par små anfall, så øker vi oftest dosen av medisin ( i samråd med lege selvsagt). Dersom du lurer på noe kan du sende meg en mail på: [email protected] . Lykke til, håper dere finner utav hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kate-74- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han fikk det første anfallet da han var 2,5 år. Det var et veldig kraftig anfall som ble avskrevet med at det var feberkrampe, han ble nemlig syk rett etterpå. Et halvt år senere fikk han et lignende anfall, og ble nå satt opp på EEG. Her fant de ingenting, og vi trodde at det ikke var epilepsi. Så hadde han stort anfall i barnehagen, der han ble sendt i ambulanse på sykehuset, og de tok enda en EEG av ham der han fikk utslag. Han begynte så med medisiner. Nå er han 9 år og godt medisinert. Han har sjelden anfall. Dersom han får et par små anfall, så øker vi oftest dosen av medisin ( i samråd med lege selvsagt). Dersom du lurer på noe kan du sende meg en mail på: [email protected] . Lykke til, håper dere finner utav hva det er. Takk for det Har mange spørsmål så jeg sender deg en mail senere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sønnen min har ikke hodepine, men de andre tegnene du viser til her tyder veldig på epilepsi synes jeg. Han burde nok tatt en EEG til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 trinn Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sønnen min har ikke hodepine, men de andre tegnene du viser til her tyder veldig på epilepsi synes jeg. Han burde nok tatt en EEG til. Han skal ta en EEG prøve om noen uker.Jeg forstod det sånn at han måtte være våken hele natten for å få tatt den prøven.Måtte dere også det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.