Hope Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I det siste har lille jenta vår vååknet en del på nettene, og da finner vi henne med hendene langt inni munnen! Hun gråtr og sutrer og det er hel ulikt henne. Har kjent, men kjenner ikke noe skarpt i munnen hennes. Dette er første barnet vårt så har lite peil på dette...kan det være tenner, selvom jeg ikke kjenner noe enda? Hvor lang tid pleier det ta før tennene bryter helt ut fra de har begynt å komme? Hun har klødd i gummene i flere uker, men nå er det intenst - også på natten altså. Hva kjennetegner at tennene kommer? Hun er 5 mnd og 1 uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det kan være tenner, du kan jo kjøpe dentinox på apoteket og smøre på og se om det hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du kan kjenne etter om hun har tydelige kuler i gommene, de kommer som regel foran nede først. Smør på Dentinox, det bedøveren liten stund. Det hendte en 2-3 ganger i løpet av småbarnstiden at jeg ga mine en paracet hvis de hadde tydelig vondt og hylte uten at jeg skjønte hva det var. Da sovnet de som regel etter 30 min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dakar lille gull, det er nok tennene som ligger og plager ja. Få tak i dentinox som de sier, det hjelper endel. Så finnes det kanskje fremdeles slike biteringer man kan legge i frysen? Det er godt å bite på også kjøler den og demper på kløen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dakar lille gull, det er nok tennene som ligger og plager ja. Få tak i dentinox som de sier, det hjelper endel. Så finnes det kanskje fremdeles slike biteringer man kan legge i frysen? Det er godt å bite på også kjøler den og demper på kløen også. Nei nei. Ikke legge biteringer i frysern! De skal legges i kjøleskapet, ellers kan babyene få frostskader i gommen. Iallfall det som står på alle bitelekene vi har her i huset. Men kalde biteleker fungerer fint mot kløe i tennene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei nei. Ikke legge biteringer i frysern! De skal legges i kjøleskapet, ellers kan babyene få frostskader i gommen. Iallfall det som står på alle bitelekene vi har her i huset. Men kalde biteleker fungerer fint mot kløe i tennene. Takk og lov at du er til! Såklart IKKE i frysen!!!! *huff* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.