Gjest nerver Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Noen som kan si meg, hva kan man ha med seg på en slik eksamen? Er det strippet ned til det simpleste, som penn og legitimasjon, eller kan jeg ha med en veske med litt mat, mobiltelefon og slikt i.....? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Man kan ha med nistemat (og sjokolade) og drikke + skrivesaker. Resten har du i veska eller sekken som du legger på anvist sted utenfor rekkevidde. 0 Siter
trampetroll Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 '' Er det strippet ned til det simpleste, som penn og legitimasjon, eller kan jeg ha med en veske med litt mat, mobiltelefon og slikt i.....? '' Du kan ha det med deg, men veska med mobiltelefonen (og sannsynligvis det du kaller "slikt" må du sette fra deg, sannsynligvis ved en eller annen vegg. Maten får du lov til å ha på pulten. Sjokolade og drikke likeså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.