Gå til innhold

adventskalender..

Gjest kalendermamma

Anbefalte innlegg

Gjest kalendermamma

Det er sikkert vært innlegg om dette nå en stund, men jeg skriver nå likevel.

Jeg skal gjøre ferdig kalenderen til barna nå, 1,5 og 3,5 år. Hva har dere i kalenderen til de små???

Jeg har også en kalender til mannen min, men er litt tom for ideer i år. forlsag der også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til mannen din :) Elgbokser på rema1000 ;) Var så fin atte.

Det finnes ofte rimelige dvd filmer, fant blant annet Langbein til 39kr på rimi i dag :)

(mine har ikke kalender, ville bare nevne de tingene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn i samme alder og av det jeg husker har jeg dette i kalenderen:

1,5 åringen: sokker, små lekedyr, litt snop, litt hårpynt, sprettballer, tannbørste, magisk klut, klistremerker, julestrømpe, pepperkakeform (den dagen vi skal lage pepperkaker) og noen andre småleker.

3,5 åringen: topp, skjørt, sokker, litt snop, hårpynt, sånn hun kan lage sprettball av selv, tannbørste, magisk klut, klistremerker, sminketing, prinsesseting, julestrømpe, pepperkakeform osv.

Til mannen: sokker, boxere, snop og.. tja.. kom ikke på så mye til mannen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene her får : Klut, truser, såpe, figurer, godteri hver lørdag, sokker, såpebobler, hårstrikk og spenner..

Snaxy får : Penn, lighter, brunesukker, candisukker, tyggis, sokker, godteri, (ikke bare hver lørdag her ;0), hårkur, ansiktsmaske, bokser ovs...

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mannen din :) Elgbokser på rema1000 ;) Var så fin atte.

Det finnes ofte rimelige dvd filmer, fant blant annet Langbein til 39kr på rimi i dag :)

(mine har ikke kalender, ville bare nevne de tingene)

Åh, så da er det ikke bare meg som ikke har kalender til mine?? Syns de er for små (4 og snart 2), skjønner jo ikke bæret av det annet enn at det er kult å få pakker selvsagt..... Føler meg ganske utafor flere steder jeg når det gjelder dette kalender-opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så da er det ikke bare meg som ikke har kalender til mine?? Syns de er for små (4 og snart 2), skjønner jo ikke bæret av det annet enn at det er kult å få pakker selvsagt..... Føler meg ganske utafor flere steder jeg når det gjelder dette kalender-opplegget.

Det er ikke noe man _må_ ha nei. Jeg har gjort det slik atde har fått en liten ting hver helg, da blir det fire gaver. Det blir lite bry i forhold til 24gaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat pakket inn en del kalendergaver her og det er bl.a. pepperkakeform den dagen vi skal bake pepperkaker, blyant, viskelær, en pakk epokemonkort, liten legoeske, little kitty in my pocket og little puppy in my pocket (sånne smådyr som jenter i 7-9 årsalderen samler på for tiden), magisk klut (legg i vann og den utvider seg til en vaskeklut), refleks til å henge på sekken.

Jeg dropper truse og sokker for jeg husker innmari godt hvor pinlig jeg syntes det var å komme på skolen og få spørsmål om hva jeg fikk i kalenderen og så var svaret ei truse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ungene ikke spør etter det så ville jeg fortsatt som du... Hele kalendergreia er et himla mas. Jeg har greid å finne 6 gaver til hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...