Mary Poppins Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg fikk en brent dvd istad som jeg skulle se ikveld. Problemet er at filmen spilles men det er ikke noe lyd. Noen som vet om jeg kan fikse det? Noen innstillinger jeg kan endre på? Jeg kan selvølgelig bare kjøpe orginal men jeg vil se filmen ikveld! 0 Siter
petter smart Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Du kan velge lydkanal med fjernkontrollen. Trykk helt til du hører lyd. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Jeg fikk ikke til å spille den på dvd spilleren i det hele tatt men på dataen så funker det bare uten lyd :-/ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Du kan velge lydkanal med fjernkontrollen. Trykk helt til du hører lyd. Jeg fikk ikke til å spille den på dvd spilleren i det hele tatt men på dataen så funker det bare uten lyd :-/ 0 Siter
petter smart Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk ikke til å spille den på dvd spilleren i det hele tatt men på dataen så funker det bare uten lyd :-/ Er den brent som en 1:1 kopi? Er det sone 2? Ligger filene under video_ts katalogen? Dette kan du sjekke i windows utforsker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.