waxo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som vet hvor man får tak i det forholdsvis rimelig. Har lyst på en stor en, ca 150X100 cm har jeg tenkt. Kjekt å ha lissom :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 IKEA 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vi har en sånn på kjøkkenet, som vi bruker som uke-aktivitetskalender - vi skriver opp hva alle i familien har på programmet hver uke, i et rutenett med navnene øverst, ukedager nedover. Oppdateres hver søndag Helt genialt, for da kan alle se om det er noe spesielt å huske på. Vår er kjøpt hos en forhandler som selger kontorrekvisita. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 IKEA Søkte på Ikea sine nettsider og da fant jeg ikke noe. Vet du om de kaller det noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Binders f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Søkte på Ikea sine nettsider og da fant jeg ikke noe. Vet du om de kaller det noe annet? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90059072 De har hatt i flere str før ihvertfall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90059072 De har hatt i flere str før ihvertfall Jeg fant bare en liten sist jeg var der - ca 46x60. Og det var en lakkert metallplate, ikke skikkelig whiteboard. Vi har kjøpt en vanlig whiteboard til barnerommet på kontorbutikk. Stor stas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.