Gjest Tror ikke det... Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Er det lov at en mann har en vaskejobb, men sender sin mindreårige datter på jobb i stedet? Det hører med til historien at han selv tar all lønna... 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det har vel ikke du noe med! Typisk norsk å legge nesa i andres saker! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Dette er vel et tulleinnlegg? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Selvsagt er ikke det lov. Når du betaler for at en voksen mann skal gjøre rent, så blir det ikke det resultatet når det utføres av en mindreårig. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Har faktisk hørt om det motsatte. En nabo av mamma og pappa hadde en veldig bortskjemt datter som hadde en vaskejobb hun fikk lønn for, men som moren utførte... 0 Siter
Gjest montrooo Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Selvsagt er ikke det lov. Når du betaler for at en voksen mann skal gjøre rent, så blir det ikke det resultatet når det utføres av en mindreårig. Jeg tror faktisk resultatet kan bli bedre jeg 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Har faktisk hørt om det motsatte. En nabo av mamma og pappa hadde en veldig bortskjemt datter som hadde en vaskejobb hun fikk lønn for, men som moren utførte... Åh herregud, snakker om å sy puter under armene på ungene. Men er du sikker på at det f.eks ikke er sånn at datteren hadde fått jobb, og var syk en periode, sånn at moren ivaretok jobben hennes en stund? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Åh herregud, snakker om å sy puter under armene på ungene. Men er du sikker på at det f.eks ikke er sånn at datteren hadde fått jobb, og var syk en periode, sånn at moren ivaretok jobben hennes en stund? Helt sikker! Jenta er 26 i dag, studerer ikke, jobber 50% og får penger på konto av mamma hver måned... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Helt sikker! Jenta er 26 i dag, studerer ikke, jobber 50% og får penger på konto av mamma hver måned... Jeg skjønner ikke at noen vil gjøre ungene sine en sånn gigantisk bjørnetjeneste. Men jeg vet forsåvidt om en gift mann i førtiårene med to barn, som fremdeles får månedspenger av faren sin. Han besøker ham fast når faren får pensjonen, og reiser hjem med en klekkelig andel av pengene. Sånn har det vært i årevis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Har faktisk hørt om det motsatte. En nabo av mamma og pappa hadde en veldig bortskjemt datter som hadde en vaskejobb hun fikk lønn for, men som moren utførte... Den gangen jeg var aktiv rytter var det en av jentene i stallen som ikke gadd gjøre jobben sin som var å koste stallgolvet et par uker i året + vaske stallkroa og doen samme ukene. Moras argument var at "vi har jo vaskehjelp så XXX vet jo ikke hvordan hun vasker gulv!" så stilte mora opp i stallen iført pels og gullsandaler og kostet golvet for datteren! Må tilstå at vi lo godt og lenge av det.... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg skjønner ikke at noen vil gjøre ungene sine en sånn gigantisk bjørnetjeneste. Men jeg vet forsåvidt om en gift mann i førtiårene med to barn, som fremdeles får månedspenger av faren sin. Han besøker ham fast når faren får pensjonen, og reiser hjem med en klekkelig andel av pengene. Sånn har det vært i årevis. Vet kona om dette? En slik dott av en mann hadde jeg ikke villet ha! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Den gangen jeg var aktiv rytter var det en av jentene i stallen som ikke gadd gjøre jobben sin som var å koste stallgolvet et par uker i året + vaske stallkroa og doen samme ukene. Moras argument var at "vi har jo vaskehjelp så XXX vet jo ikke hvordan hun vasker gulv!" så stilte mora opp i stallen iført pels og gullsandaler og kostet golvet for datteren! Må tilstå at vi lo godt og lenge av det.... Du milde for et syn det må ha vært! ) Hadde det det vært mobilkamera på den tiden tror jeg sannelig jeg ville ha festet det til film, hehe.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Du milde for et syn det må ha vært! ) Hadde det det vært mobilkamera på den tiden tror jeg sannelig jeg ville ha festet det til film, hehe.. Hun skjønte aldri hvor vanvittig latterlig hun var heller... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Den gangen jeg var aktiv rytter var det en av jentene i stallen som ikke gadd gjøre jobben sin som var å koste stallgolvet et par uker i året + vaske stallkroa og doen samme ukene. Moras argument var at "vi har jo vaskehjelp så XXX vet jo ikke hvordan hun vasker gulv!" så stilte mora opp i stallen iført pels og gullsandaler og kostet golvet for datteren! Må tilstå at vi lo godt og lenge av det.... hahaha, det er det kvalmeste jeg har hørt. Snakk om å skjemme vekk unger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.