Gjest oro-jaska-beana Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heier på Black Sheeps i den nordiske finalen i morgen!! Ungene er ville etter de unge talentene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det beste er at de er veldig teknisk dyktige også! For ikke å snakke om den stemmen til den lille flisa av en vokalist. Håper hun får med seg stemmesærpreget når hun vokser til, og at hun fortsetter å synge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vi heier også alt vi kan. Det jeg har hørt av de andre finalistene er tragisk dårlig - så etter min mening har begge norske finalister en super sjanse til å vinne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 vi snakka akkurat om det, ungene er ikke hjemme, og både pappa'n og jeg har fått den sangen på hjernen... Vanvittig bra å skrive en så fengende låt, de er jo ikke så erfarne akkurat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Her i huset nynner vi alle på samisk for tida, små og store... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vi er klare for tv i kveld, koselig å heie sammen med min datter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vi heia også på dem, og så vant de overlegent. Kjempeartig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.