Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg var en del på shopping med barn i vogn da jeg hadde permisjon, men pleide å planlegge slik at han ikke trengte å sove under shoppingen. Hadde ham med våken i forretningene, ammet ham og lot ham evt. sovne på vei hjem. Alternativt at han sovnet på forhånd og sov mens jeg var innom en butikk eller to, men har ikke veldig gode erfaringer med det - da våknet han ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "Hvis jeg klarer å slappe av uten baby da... Veit jo nesten ikke hvem jeg er uten henne på armen lenger!" Jeg tok meg i å stå å trille handletralla frem og tilbake mens jeg sto og plukket varer i butikken ;-) Da skjønner man at det er på tide med en pause :-D Heldigvis så kommer jeg meg ut ganske ofte, når mannen min er hjemme. Det er jo fint for pappa og baby å ha litt alenetid også. He he, akkurat som jeg alltid satt og gynget frem og tilbake da hun var liten på-armen-baby, selv om jeg ikke holdt henne... Samboeren min slutter ikke på jobb før 17.00, og babyen legger seg klokken 20.00. Da drar jeg på jobb noen timer, frem til vi skal legge oss. Dermed vil jeg gjerne se samboeren min litt også, de få timene på ettermiddagen. Og da blir det liten tid for baby og pappa aleine, og mamma lærer aldri å være bare mamma uten baby... Må jobbe litt med det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tilbrakte store deler av de første tre månedene på kafe sammen med venner. Squishy sov og sov og sov og sov... Vennene mine tullet med at de aldri så han. Til dags dato er han en drøm å ha med på kafe (3,5 år), selv om han ikke sover i noen vogn. Han er rolig og ekstremt veloppdragen i all offentlighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "Hvis jeg klarer å slappe av uten baby da... Veit jo nesten ikke hvem jeg er uten henne på armen lenger!" Jeg tok meg i å stå å trille handletralla frem og tilbake mens jeg sto og plukket varer i butikken ;-) Da skjønner man at det er på tide med en pause :-D Heldigvis så kommer jeg meg ut ganske ofte, når mannen min er hjemme. Det er jo fint for pappa og baby å ha litt alenetid også. Det med handlevogna har jeg gjort også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.