Gå til innhold

Nymalt stue, puh..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt en hel dag til å male stua. Begynte kl 7 i morrest, å er endelig ferdig :)) Resultatet ble kjempefint da. Fargen ble Cafe latte. Hadde never før, men den så rosa ut. Glad den er borte :)

Aliza1365380759
Skrevet

Grattis med vel ufført jobb! :-) Jeg har brukt to timer på å ta oppvasken og vaske kjøkkenet nå, godt å få det gjort! Siden både samboeren min og jeg er inne i en intens eksamensperiode, og har vært det i et par uker nå, så nedprioriteres naturlig nok husarbeidet...

Skrevet

Grattis med vel ufført jobb! :-) Jeg har brukt to timer på å ta oppvasken og vaske kjøkkenet nå, godt å få det gjort! Siden både samboeren min og jeg er inne i en intens eksamensperiode, og har vært det i et par uker nå, så nedprioriteres naturlig nok husarbeidet...

Hvordan går det med eksamen? Lykke til! Håper det går fint!

Aliza1365380759
Skrevet

Hvordan går det med eksamen? Lykke til! Håper det går fint!

Takk! Joda, jeg tror det skal gå bra :-) Skriver jo mest på masteroppgaven for tida, tilnærmet alle våkne timer går jo med der, men så har jeg en eksamen om 1 1/2 uke i tillegg som må leses til. Har beregnet hvor mange sider jeg må ha på masteroppgaven før jeg kan ta juleferie, og jeg nærmer meg stadig, så jeg lever ennå i den tro at jeg skal klare å levere master'n på normert tid ;-)

Skrevet

Godt jobba! Og gledelig når en blir fornøyd også da :)

Skrevet

Gratulerer. Misunner deg nesten den gode følelsen du helt sikkert sitter igjen med nå;-)

Skrevet

Godt jobba! Og gledelig når en blir fornøyd også da :)

Ja, ble kjempefornøyd :)

Skrevet

Gratulerer. Misunner deg nesten den gode følelsen du helt sikkert sitter igjen med nå;-)

Godt å bli ferdig ja, Sitter bare å slapper av å ser på resultatet nå ;)

Skrevet

Så flink du er da! Gratulerer med nymalt stue :0)

Takk, takk :)

AneM1365380603
Skrevet

Så deilig å være ferdig da :) Farven er kjempefin. Faktisk holdt vi på å bytte farve da vi så noen som hadde den, for den var så fin. Så endte vi opp med Lys Toscana.

Jeg malte stua for et par uker siden. På det meste hadde jeg 6 unger rundt meg, men det gikk utrolig bra :) Det er kjekt å male store flater.

Skrevet

Så deilig å være ferdig da :) Farven er kjempefin. Faktisk holdt vi på å bytte farve da vi så noen som hadde den, for den var så fin. Så endte vi opp med Lys Toscana.

Jeg malte stua for et par uker siden. På det meste hadde jeg 6 unger rundt meg, men det gikk utrolig bra :) Det er kjekt å male store flater.

Ja, det er en nydelig farge, varm. Så er det jo mye triveligere å male enn å vaske rundt stua ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...