Gjest zilja Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Nå har jeg brukt en hel dag til å male stua. Begynte kl 7 i morrest, å er endelig ferdig ) Resultatet ble kjempefint da. Fargen ble Cafe latte. Hadde never før, men den så rosa ut. Glad den er borte 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Grattis med vel ufført jobb! :-) Jeg har brukt to timer på å ta oppvasken og vaske kjøkkenet nå, godt å få det gjort! Siden både samboeren min og jeg er inne i en intens eksamensperiode, og har vært det i et par uker nå, så nedprioriteres naturlig nok husarbeidet... 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Grattis med vel ufført jobb! :-) Jeg har brukt to timer på å ta oppvasken og vaske kjøkkenet nå, godt å få det gjort! Siden både samboeren min og jeg er inne i en intens eksamensperiode, og har vært det i et par uker nå, så nedprioriteres naturlig nok husarbeidet... Hvordan går det med eksamen? Lykke til! Håper det går fint! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Hvordan går det med eksamen? Lykke til! Håper det går fint! Takk! Joda, jeg tror det skal gå bra :-) Skriver jo mest på masteroppgaven for tida, tilnærmet alle våkne timer går jo med der, men så har jeg en eksamen om 1 1/2 uke i tillegg som må leses til. Har beregnet hvor mange sider jeg må ha på masteroppgaven før jeg kan ta juleferie, og jeg nærmer meg stadig, så jeg lever ennå i den tro at jeg skal klare å levere master'n på normert tid ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Godt jobba! Og gledelig når en blir fornøyd også da 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Så flink du er da! Gratulerer med nymalt stue :0) 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer. Misunner deg nesten den gode følelsen du helt sikkert sitter igjen med nå;-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Godt jobba! Og gledelig når en blir fornøyd også da Ja, ble kjempefornøyd 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer. Misunner deg nesten den gode følelsen du helt sikkert sitter igjen med nå;-) Godt å bli ferdig ja, Sitter bare å slapper av å ser på resultatet nå 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Så flink du er da! Gratulerer med nymalt stue :0) Takk, takk 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Så deilig å være ferdig da Farven er kjempefin. Faktisk holdt vi på å bytte farve da vi så noen som hadde den, for den var så fin. Så endte vi opp med Lys Toscana. Jeg malte stua for et par uker siden. På det meste hadde jeg 6 unger rundt meg, men det gikk utrolig bra Det er kjekt å male store flater. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Så deilig å være ferdig da Farven er kjempefin. Faktisk holdt vi på å bytte farve da vi så noen som hadde den, for den var så fin. Så endte vi opp med Lys Toscana. Jeg malte stua for et par uker siden. På det meste hadde jeg 6 unger rundt meg, men det gikk utrolig bra Det er kjekt å male store flater. Ja, det er en nydelig farge, varm. Så er det jo mye triveligere å male enn å vaske rundt stua 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.