Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sånne myke babyleker som bare kan vaskes på overflaten, hva gjør dere når det blir gulp på dem? Mini har noen sånne myke dyr med bjelle og knitrelyd osv som han er så glad i, men de kan bare vaskes på overflaten. Jeg kan selvfølgelig prøve å kjøre de på et lett program i maskinen men har ikke lyst til å ødelegge de heller det er forholdsvis dyre leker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg vasket slike leker i maskin. Ut i fra filososfien at hvis jeg ikke gjorde det, ville de etterhvert bli såpass ufyselige at jeg ikke orket tanken på at babyen skulle spise og suge på dem. Tålte de det ikke, så tålte de det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du kan jo prøve i oppvaskmaskinen, på et lett ptogram. Ellers ville jeg tatt de i vaskemaskinen, kanskje på ullprogram, da blir de ikke så hardt vasket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan også vaske dem lett for hand! Eller på silkeprogram i maskinen. Kommer litt an på hva slags stoff det er i dem. Jeg har kjørt noe på ull og noe på silke. Har også vasket noe for hand, ha litt milo i vannet og skyll godt. Ikke gi mot hverandre, bare press. Bruk evt.en klut for å få vasket overflaten bedre. Klem vannet godt ut til slutt, og la det tørke flatt og varmt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Når det gjelder babyleker, har jeg en grei filosofi: Kan det ikke vaskes, er det ikke en egnet babyleke. Ofte fungerer det helt greit å vaske dem forsiktig, selv om det evt står at de ikke skal vaskes, eller det ikke ser ut som de tåler det. Det er forsøket verdt, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.