Onsdag1365380628 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gjelder retten til å være hjemme med sykt barn til fylte 12 år eller til barnet er 13? Min datter er mye syk og det er vondt å forlate henne hjemme alene hele dagen mens jeg er på jobb. Pendler og har lang vei i tillegg...ja nå snakker jeg om at hun er ordentlig syk og ikke bare litt halsonde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Visstnok ut det kalenderåret barnet fyller 12 år. Ergo har de som har barn født 1. januar denne rettigheten ett år lengre enn de som føder 31. desember. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosj Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja det gjelder ut kalenderåret men vær obs på at om hun har en eller annen form for kronisk sykdom kan du ha rett på utvidet rett til sykt-barn.dager. Dvs at du har 20 dager i stedet for 10 (40 hvis du er enslig forsørger) og ikke minst at retten gjelder til hun er 18. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.