Gjest Ønsker meg mange barn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Selv har jeg 4, men kunne tenke meg noen til. Hvordan får dere det til økonomisk ? Matbudsjett for 1 mnd ? Synes det går så mye penger til mat allerede nå....Hva bruker dere ? Hva med bil ? Klesbududsjett ? ( uff, tenker visst mye penger ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er da en mamma til ni som titter innom her iblant. Tidligere var det en annen fast bruker med 8 barn, men henne har jeg ikke sett her på lenge. En tidligere hyppig DOL-bruker med 5 barn startet denne siden her, men jeg vet ikke hvem som vanker der eller hvor mye aktivitet det er: http://www.fullthus.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har også fire barn, men jeg ønsker ikke flere pga at jeg ikke vil dele tiden min med flere enn dem jeg har. Når det gjelder penger, så bruker en tenåring langt mer enn småbarn. De krever også mer kjøring hit og dit. Har dere bra økonomi og masse overskudd, så er det bare å kjøre på ) Hvis vi skal ha flere barn blir det et fosterbarn, og det er ikke aktuelt nå i allefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er da en mamma til ni som titter innom her iblant. Tidligere var det en annen fast bruker med 8 barn, men henne har jeg ikke sett her på lenge. En tidligere hyppig DOL-bruker med 5 barn startet denne siden her, men jeg vet ikke hvem som vanker der eller hvor mye aktivitet det er: http://www.fullthus.com DOLLINGEN stopper vel av seg selv når man har 8 barn...;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 DOLLINGEN stopper vel av seg selv når man har 8 barn...;o) Tja, hun var her senest i april, og den yngste er ikke baby lenger. Tror hun, i likhet med mange andre veteraner, syntes at DOL ikke lenger er hva det var... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er da en mamma til ni som titter innom her iblant. Tidligere var det en annen fast bruker med 8 barn, men henne har jeg ikke sett her på lenge. En tidligere hyppig DOL-bruker med 5 barn startet denne siden her, men jeg vet ikke hvem som vanker der eller hvor mye aktivitet det er: http://www.fullthus.com Kanskje det er hun med de 8 barna, som nå har 9 barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kanskje det er hun med de 8 barna, som nå har 9 barn? Nei, de to jeg tenker på er helt sikkert ikke samme person. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kanskje det er hun med de 8 barna, som nå har 9 barn? Nei, de to er ikke samme person. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, de to jeg tenker på er helt sikkert ikke samme person. Ok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, de to er ikke samme person. ) Ok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vi har fire barn og vi ville ikke hatt overskudd til flere, et av barna hadde spesielle behov. Nå er barna voksne, minstemann er snart 18. Vi vil jo gjerne samles hele familien av og til og det blir mye mennesker her hjemme, nå da noen av de har etablert seg med ektefelle og barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan jo prøve at lægge de aktuelle antal personer ind i SIFO's budgetter så får du en oversigt over hvad en standard-familie med det aktuelle antal medlemmer bruger på forskellige udgiftsposter: http://www.sifo.no/page/Lenker//10242/10278 SIFO's budgetter er kendt for at være ganske nøgterne, så ofte kommenteres det at mange man bruger flere penge end det SIFOs tal tilsiger, men du kan i hvert fald få en relativ vurdering og sammenligne deres tal med det budget du har idag i forhold til antal familiemedlemmer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.