Gjest gladere Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg ser at negative tanker om alt som ikke er bra gjør meg sint og irritabel. Blir også lettere irritertt om jeg nettopp har snakket med noen om noe negativt eller om jeg har hørt noe på radio og tv som gjør meg sint. Men det og bare si at man skal tenke positivt er jo lettere sagt enn gjort. I det siste har jeg hørt på musikk som gjør meg glad. Jeg har hørt på den svært mange ganger. Det jeg nå merker er at desse glade sangene synger i hodet mitt lenge etter at jeg har slått av musikken. Det gjør at det proitive tvinges mere frem enn det negative. Eller er det jeg gjør sprøtt? 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det er fornuftig det du gjør : ) Skulle ønske flere kunne tenke positivt! 0 Siter
Gjest Sunnycat Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Veldig bra ja, synes du skal fortsette med det. Det som jeg synes også ofte hjelper er å stikke ut og gå en tur, eller bare holde meg opptatt med noe,samma om det er husarbeid eller hobby eller noe annet, bare en er opptatt med noe og får kroppen igang:) (føles litt hyklersk å si dette egentlig, siden jeg overhodet ikke er noe sportslig av meg, men en tur greier jeg nå og da, hehe) Det kan også være fint å dagdrømme om en ferie man har lyst å reise på, og lage planer for gøye ting man har lyst å gjøre. 0 Siter
Gjest jeg tror på det Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det er en fin strategi, det der. Fortsett sånn! Det er fullt mulig å endre den negative tankegangen sin. Øver du lenge nok på det, og hver dag, så skal du se at det er forsøket verdt. Lykke til videre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.