Gå til innhold

Trenger hjelp av dere ang julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gir julegave til ei jente på 11 år, jeg vil si hun er noe barnslig. hun liker dyr, men dyrene er ikke så glad i henne :)

Jeg har kjøpt en FurReal friends hvalp til henne. det står "my lost little pup" på esken. ble plutselig usikker på om dette er en for barnslig gave til henne. hva tror dere?

Skrevet

Tror den er litt for barnslig til henne, jeg ga en slik gave til en 7 år gammel jente for et par år siden.

Skrevet

Hva er prisklassen du vil kjøpe i? Husk at fordi en jente er barnslig, så behøver hun ikke være uintelligent. Noen av oss er snart førti og likevel barnslige:-/

Skrevet

Hva er prisklassen du vil kjøpe i? Husk at fordi en jente er barnslig, så behøver hun ikke være uintelligent. Noen av oss er snart førti og likevel barnslige:-/

Jeg har kjøpt en slik hund. kostet nesten 500,- kr. men så ble jeg usikker på om jenta er for stor til slikt. Det jeg mener med barnslig er at hun virker så utrolig mye yngre enn de andre jentene på samme alder. hun er mer lik mitt barn på 5 år i måten å være på. Det jeg tenkte på da jeg kjøpte hunden var at vi har en hund som jenta gjerne vil være med, men hunden synes tydelig at hun blir for klengete. den elsker oppmerksomhet, men ikke fra denne jenta. hun pirker i ører, nese, vær hår - slik som et lite barn gjør. tenkte da at denne leke hunden godtok slikt. samtidig som jeg ikke må fornærme henne og foreldrene. så derfor ber jeg om hjelp av dere :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en slik hund. kostet nesten 500,- kr. men så ble jeg usikker på om jenta er for stor til slikt. Det jeg mener med barnslig er at hun virker så utrolig mye yngre enn de andre jentene på samme alder. hun er mer lik mitt barn på 5 år i måten å være på. Det jeg tenkte på da jeg kjøpte hunden var at vi har en hund som jenta gjerne vil være med, men hunden synes tydelig at hun blir for klengete. den elsker oppmerksomhet, men ikke fra denne jenta. hun pirker i ører, nese, vær hår - slik som et lite barn gjør. tenkte da at denne leke hunden godtok slikt. samtidig som jeg ikke må fornærme henne og foreldrene. så derfor ber jeg om hjelp av dere :)

Uff, vanskelig det der. Noen ganger må man bare ta en sjanse, kanskje er det midt i blinken:-)

Skrevet

Min elleveåring hadde syntes det var en driiiitbarnslig gave (iallefall utad ;-)), men så er hun nok ganske moden for alderen tror jeg.... Veldig vanskelig å vite. I denne alderen er de så forskjellige og de påvirkes veldig av hva venninnene mener er "barnslig" osv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...