Gå til innhold

Middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen.

Hva skal dere ha til middag idag?

Vi skal ha hjemmelaget lapskaus med pinnekjøtt oppi. :-)

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Vi tar taco`n som vi skulle hatt igår :)

Igår fikk vi servert en forsmak på juleribba til min mor :) mmmmm smakte fortreffelig.

Skrevet

Synd å bruke pinnekjøtt til lapskaus.

Neida,det blir så godt atte. ;-)

Skrevet

Første søndag i advent, da blir det fleskestek med svor, nå kommer julestemninga langsomt sigende.

Skrevet

Aner ikke, for vi er invitert på middag til broren min og familien. Deilig. :)

Skrevet

Elgstek med hjemmelaget brun saus, potetet, surkål og tyttebær.. nam

Skrevet

Har gått på oppdagelsesferd i fryseren så i dag blir det noen grillpølser, en ring med røkt kjøttpølse og noen medisterkaker + gulrot + hjemmelaget potetstappe. :o) Og brun saus om jeg har det tenker jeg.

Skrevet

Elgstek med hjemmelaget brun saus, potetet, surkål og tyttebær.. nam

Surkål! Det fikk jeg lyst på! Men det hadde jeg ikke i skapet.. :o(

Men jeg har en rest risengrynsgrøt i kjøleskapet og en boks kremfløte... :o))) Mmmm! Jeg skal ha riskrem til dessert!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Svineribbe, men uten østlenningenes tilbehør. Medisterkaker og -pølser er overhodet ikke godt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Synd å bruke pinnekjøtt til lapskaus.

Det blir i alle fall utrolig god lapskaus av det.

Gjest medister-Magda
Skrevet

Svineribbe, men uten østlenningenes tilbehør. Medisterkaker og -pølser er overhodet ikke godt.

Nei, makan! Det var det skuffende å høre.

Skrevet

Tenker du gleder deg :)

I går lagde jeg masse taco, blir det i dag også pga mengden som er igjen. Så det blir ikke akkurat søndagsmat her nei :)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaga kjøttkaker i brun saus, med kålstuing, ertestuing, tyttebær og poteter til. Gleder meg :)

Skrevet

Hadde taco i går og da må det bli det i dag også, for jeg lager sånne middagsmengder som er beregnet på en del personer mer enn det vi egentlig er i denne familien.

Men taco er godt det, men etter to dager på rad blir det nok noen måneder til neste gang, blir fort lei!

Skrevet

Hadde taco i går og da må det bli det i dag også, for jeg lager sånne middagsmengder som er beregnet på en del personer mer enn det vi egentlig er i denne familien.

Men taco er godt det, men etter to dager på rad blir det nok noen måneder til neste gang, blir fort lei!

Da er vi to, jeg lagde også for mye :) (den typen menneske som er redd for å ha for lite jeg....)

Skrevet

Surkål! Det fikk jeg lyst på! Men det hadde jeg ikke i skapet.. :o(

Men jeg har en rest risengrynsgrøt i kjøleskapet og en boks kremfløte... :o))) Mmmm! Jeg skal ha riskrem til dessert!

Riskrem... Ååå det fikk jeg lyst på.

Men har dessverre ikke det liggende. Får stupe ned i fryseren og se hva jeg kan finne. Tror kanskje jeg har is, bananer og karamellsaus. Godt det og

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...