Zelda77 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har no vært syk siden torsdag. Har ikke orket å gjøre noe har stort sett bare sove. Huset har sett ut der etter, da jeg har en man som mener det ikke er mulig å ta seg av 3 unger samtidig som enn skal rydde hus. Før jeg sovnet på sofaen i formiddag såg jeg på alt rotet og munlet for meg selv " er det ingen som kan rydde etter seg i dette huset" Jeg våknet av at 6 åringen min gav meg en klem og sa han var glad i meg. Han spurte om det var greit at han støvsugde mens jeg sov, jeg åpner da øynene og ser at han har ryddet hele stuen. Jeg vet hvertfall at det blir ekstra lomme penger på han denne uken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så flink en gutt du har! Skjønner godt du er stolt. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Pappan burde absolutt lære av 6-åringen sin! For en flink gutt! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Så flink en gutt du har! Skjønner godt du er stolt. :0) Han er veldig flink. Han spurte meg no i ettemiddag om nissen viste hvor snill og flink han hadde vært i dag. De er kjønne disse små 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Pappan burde absolutt lære av 6-åringen sin! For en flink gutt! )) Jeg har en veldig fin gutt og Pappaen har mye å lære av han. Han er veldig flink med barna da men husarbeid tar han kun viss jeg spørr og da må jeg spørre detaljert. Det holder ikke å si kan du rydde litt. Jeg må si "kan du rydde bordet og golvet i stuen og så tømme oppvaskemasinen" I lengden føles dette bare som mas fra min side så jeg ber han som regel om å ta barna med ut en tur så jeg kan rydde selv. Det er raskere å rydde uten barn tilstede men det går fint å rydde med dem til stede og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmmmmm1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Han er veldig flink. Han spurte meg no i ettemiddag om nissen viste hvor snill og flink han hadde vært i dag. De er kjønne disse små Ja de er veldig så kjønne ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Han er veldig flink. Han spurte meg no i ettemiddag om nissen viste hvor snill og flink han hadde vært i dag. De er kjønne disse små Hehe,, så herlig! Han kan nok bare glede seg til jul han, nissen kommer sikkert med flotte gaver ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 6-åringen din er en superflink hverdagshelt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så skjønn! *er lettrør i dag, så jeg fikk fuktige øyne nå jeg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.