Gå til innhold

Stolt mamma

Zelda77

Anbefalte innlegg

Jeg har no vært syk siden torsdag. Har ikke orket å gjøre noe har stort sett bare sove. Huset har sett ut der etter, da jeg har en man som mener det ikke er mulig å ta seg av 3 unger samtidig som enn skal rydde hus.

Før jeg sovnet på sofaen i formiddag såg jeg på alt rotet og munlet for meg selv " er det ingen som kan rydde etter seg i dette huset" Jeg våknet av at 6 åringen min gav meg en klem og sa han var glad i meg. Han spurte om det var greit at han støvsugde mens jeg sov, jeg åpner da øynene og ser at han har ryddet hele stuen.

Jeg vet hvertfall at det blir ekstra lomme penger på han denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink en gutt du har! Skjønner godt du er stolt.

:0)

Han er veldig flink. Han spurte meg no i ettemiddag om nissen viste hvor snill og flink han hadde vært i dag.

De er kjønne disse små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappan burde absolutt lære av 6-åringen sin! For en flink gutt! :o))

Jeg har en veldig fin gutt og Pappaen har mye å lære av han. Han er veldig flink med barna da men husarbeid tar han kun viss jeg spørr og da må jeg spørre detaljert. Det holder ikke å si kan du rydde litt. Jeg må si "kan du rydde bordet og golvet i stuen og så tømme oppvaskemasinen" I lengden føles dette bare som mas fra min side så jeg ber han som regel om å ta barna med ut en tur så jeg kan rydde selv. Det er raskere å rydde uten barn tilstede men det går fint å rydde med dem til stede og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hmmmmmm1

Han er veldig flink. Han spurte meg no i ettemiddag om nissen viste hvor snill og flink han hadde vært i dag.

Ja de er veldig så kjønne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,, så herlig! Han kan nok bare glede seg til jul han, nissen kommer sikkert med flotte gaver ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...