Gjest midia Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har en sønn på 13 år som holder på å få en hjørnetann over en jeksel. hjørnetanna kommer altså på feil plass og der den egentlig skal være sitter fortsatt den gamle hjørnetanna (melketann) Tannlegen har sendt henvisning til kjeve ortoped for han kunne ikke gjøre noe selv med dette. Greier de å flytte tanna 2 tannlengder fremover med tannregulering? eller må dette opereres tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest black ink Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg vet ikke helt i ditt tilfelle, men samboeren fikk en tann i ganen faktisk... Det regulering på ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det blir nok regulering, tror jeg. Min sønn fikk begge sine hjørnetenner høyt oppe og utenpå jekslene. Han fikk regulering oppe i to år, og har nå kjempefine tenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 jeg vet ikke helt i ditt tilfelle, men samboeren fikk en tann i ganen faktisk... Det regulering på ham. Hå-hå. I ganen?!!! *kult* Den slo min genetiske sensasjon- hvor den ene hjørnetanna mi har byttet plass med ei fortann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.