Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja ikkesant! Får høre det med at skriking styrker lungene ja, altformange ganger! Selv så lå jeg og skrek i etasjen under, kan ikke se hvilken nytte jeg skal ha hatt av det. Jeg vet jo at babyen ikke skriker for å plage meg, han skriker vel fordi han er trøtt og ikke klarer å sove på egenhånd, eller at han lurer på om vi er der og det er slitsomt for oss alle. men vi jobber med å lære han det. Jeg vil at han skal være trygg, og jeg kan ikke se hvordan han skal kunne være det om han skal ligge å gråte alene. Selv var jeg ganske utrygg som barn, redd for å være alene eller å gå bort til andre barn osv, vet ikke om det har sammenheng men...Nå er jeg ikke ute etter å starte en krangel med min mor så jeg diskuterer ikke det med henne, sier bare hvordan jeg gjør det. Leste i dag i foreldre og barn at babyer er programert til ikke å ville sove alene siden det i naturen er farlig for små babyer å ligge alene. Derfor skriker de for å få moras oppmerksomhet og få ligge inntil hennes kropp og kjenne henne, evt. høre stemmen hennes. Nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ollymor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for omtanken. Den eneste som jeg kunne kome på har mulighet for å hjelpe til er moren min, men når jeg sier at han våkner om natta så lurer hun på hvorfor vi ikke setter han langt unna vårt soverom så vi ikke hører han skriker. Jeg og mannen min vil heller slite oss ut enn å la han ligge å gråte alene hele natta. Når jeg er utslitt så overtar mannen min og ligger sammen med mini mens jeg ligger på et annet rom, så jeg får sove noen netter. Nei nei! det var i gamle dager sånn..heldigvis er det slutt på det! Vel..da skjønner jeg at du er i tvil..med tanke på barnepass av Moren din! Hvorfor våkner babyn din hver time hele natta?.Snakk med Helsesøster!Får han tenner? eller vil han ha Pupp hele tiden? Jammen slitsomt for dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei nei! det var i gamle dager sånn..heldigvis er det slutt på det! Vel..da skjønner jeg at du er i tvil..med tanke på barnepass av Moren din! Hvorfor våkner babyn din hver time hele natta?.Snakk med Helsesøster!Får han tenner? eller vil han ha Pupp hele tiden? Jammen slitsomt for dere! Nå siste dagene ser det ut som at det bedrer seg. Jeg drev jo og ammet han når han ville på natta inntil tre uker sida, da jeg trodde han våknet fordi jeg hadde for lite melk på kveld/natt. Men gutten raste opp i vekt, 300g/uka så da var det bare å kutte ned på nattammingen. Han våknet nok bare for kosen. Så nå har vi holdt på i tre uker og prøve å få han til å sovne igjen uten melk og nå siste dagene har det altså blitt såå mye bedre. Han våkner bare 3-4 ganger på natta og ofte legger han seg til bare jeg sier shh shh og putter i smokk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.